De ce acest ebook despre storytelling, branding și ponturi cum să spui, să scrii povestea?
De ce ”storytelling & branding”?
”Toți marketerii spun povești”. Seth Godin a scris chiar o carte cu acest titlu. Bine, se numea altfel inițial. 🙂
Toți suntem marketeri în Era social media, adaug. Totul e brand. Produse, servicii, firme, noi, ca oameni. Ne place sau nu, totul e brand și totul e o poveste, iar aceasta creează tracțiune la public când este scrisă, spusă pentru publicul tău. Și, în funcție de povestea pe care o spunem, scriem, arătăm putem duce povestea mai departe.
Poveștile…
Spunem sau scriem povești, reale sau ficțiune, pe toate canalele social media, în bloguri. Spunem și scriem povești în grupul restrâns. Spunem și scriem povești în conversații cu un client, un prieten, cu familia. Ne spunem povești în fiecare clipă în gând. Uneori mai mult decât ne-am dori. 🙂
De ce ”storytelling” și nu ”povestea”?
Înainte de toate, am numit ”storytelling” pentru că aceasta e tendința, așa căutați voi. Suntem în era ”social media” și ne adaptăm acesteia, poveștii globale pe care voi o spuneți și o căutați în Meta (facebook, Instagram WhatsApp), Google, Tik -Tok, Linkedin și altele. Așadar, am adaptat cum ”povestea” s-a transformat în ”storytelling” în căutările și limbajul multora dintre voi. 🙂
De fapt, în storytelling este vorba despre povești spuse, scrise, arătate, povești care au crescut și transformat de când lumea și pământul.
Acel storytelling care rămâne actual
În carte fac o trecere prin tipurile de povești, de eroi, rolul fiecăruia dintre ei. Ai un ghidaj cum să scrii ideea principală a poveștii tale și scopul, pentru că fiecare mesaj, până la urmă, are un scop dincolo de cuvinte. Apoi te introduc modul în care ai putea structura, mai mult sau mai puțin logic, povestea atunci când nu știi când vrei să fii urmărit sau când nu știi de unde să începi. Mai fac o conexiune cu modul în care povestea, ”storytelling-ul”, scrie povestea leaderului pentru că, înainte de toate, leaderul este un povestitor charismatic. Îl urmăm pentru că ne conectăm la povestea lui.
Ponturi pentru a scrie o poveste de brand persuasivă
Apoi ai o parte de ponturi cum să scrii o poveste care să convingă. Vorbesc despre ce face o poveste bună în personal sau product branding, despre rolul concurenței și a obiecțiilor publicului când scrii o poveste de produs (sau chiar a ta), la ce să fii atent, cum poți reîncadra mesajul pentru a atrage aliniere în locul respingerii.
Cum parcurgi acest e-book despre storytelling și branding?
Aceste e-book este de ghidaj. Eu nu te învăț cum să scrii o poveste ca pe o rețetă de bucate. Ar fi total nepractice pentru tine și rezultatul ar fi lipsit de originalitate. Te provoc, prin întrebări și teme de reflecție, să răspunzi și să scrii povestea ta. Îți dau mai degrabă undița, nu peștele.
Este un e-book concis care nu se citește, mai degrabă ”se face” cu pixul și foaie în mână, din acest motiv am scris ”se parcurge”. Pe tot parcursul său sunt tot felul de întrebări, provocări și teme de reflecție. Doar alocuri am lăsat, sugestiv, spațiu de răspuns. În rest, răspunde la fiecare întrebare, fiecare provocare răspunsurile, acele răspunsuri doar ale tale, care scriu povestea ta: autentică, unică, vie.
Acum spor la … scris și spus povești care creează brandul tău.
Produsele și serviciile prezentate în cadrul acestui targ online sunt oferite și administrate exclusiv de către expozanții noștri. Ne străduim să asigurăm exactitatea și actualitatea informațiilor furnizate, însă nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele erori sau omisiuni în descrierea produselor și serviciilor expuse.
Te rugăm să reții că prețurile, disponibilitatea și caracteristicile produselor și serviciilor pot fi supuse unor modificări fără notificare prealabilă din partea expozanților. Înainte de a face o achiziție, îți recomandăm să verifici cu atenție detaliile oferite de către expozant și să te asiguri că sunt conforme cu așteptările tale.
Orice tranzacție efectuată în cadrul acestui târg online este exclusiv între tine și expozant. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru calitatea, livrarea sau orice alt aspect legat de produsele și serviciile achiziționate.
Prin utilizarea acestui site și efectuarea unei comenzi, îți exprimi acordul cu termenii și condițiile stabilite de către fiecare expozant în parte. Îți recomandăm să consulți politica de confidențialitate și termenii și condițiile de utilizare ale site-ului expozantului înainte de a finaliza o tranzacție.
Îți mulțumim pentru înțelegere și îți dorim o experiență plăcută în cadrul targului nostru online.