Dacă ați experimentat deja una dintre cele 5 metode de creștere a productivității pe care vi le-am recomandat zilele trecute, azi vă prezint câteva unelte pentru creșterea productivității în online și offline.
Accept și alte sugestii de unelte/tool-uri pe care le folosiți în munca voastră să le adăugăm la această listă.
Ordinea de afișare este pur și simplu aleatoare.
Grammarly.com – este un tool care vă corectează textele pe care le scrieți în documente, în social media, în orice editor din Chrome. Se poate instala ca și aplicație pe laptop sau ca și extensie în Google Chrome.
Trello.com – te ajută să îți organizezi munca și să prioritizați activitățile, într-un mod distractiv, flexibil și plin de satisfacții
Asana.com – este o platformă de lucru pe care echipele de management le folosesc pentru a se concentra pe obiectivele, proiectele și sarcinile zilnice care cresc afacerile.
Redmine.org – este o aplicație web flexibilă de gestionare a proiectelor, problemelor și task-urilor
Slack.com – software-ul perfect de colaborare care unifică întreaga echipă. Se integrează cu aplicațiile pe care le utilizați în fiecare zi, cum ar fi Google Drive, Dropbox și Box pentru a numi cateva.
Google Calendar – este o aplicație gratuită, pe care o puteți folosi atât pe laptop cât și pe telefon, cu sincronizare automată, pentru organizarea întâlnirilor, reamintire zile de naștere, task-uri, etc.
Google Docs – te ajută să creezi și să editezi online, gratuit, documente, pe care ulterior le poți distribui sau poți colabora la editare cu altă persoană, de oriunde din lume.
Google Sheets – excel online cu funcționalități multiple de foi de calcul. Puteți să editați foile de calcul pe desktop, iar pe mobil folosind aplicația Google Sheets din Play Store.
Google Presentation – creati prezentari online asemenatoare cu powerpoint, pe care le puteti accesa de oriunde din lume, distribui sau colabora in editare cu alte persoane de oriunde.
Google Forms – te ajută să creezi gratuit, chestionare online. Le poți apoi distribui și poți vedea rapoarte pe baza răspunsurilor primite.
Zoom.us – oferă servicii de conferințe la distanță folosind cloud computing. Este un instrument puternic, care poate găzdui până la 500 de participanți pentru a colabora fara probleme.
Toggl.com – software de urmărire a timpului angajaților, foi de pontaj care se poate integra ușor cu zeci de alte aplicații.
Evernote.com – acționează ca al doilea creier care vă permite să vă amintiți totul. Este o aplicație fiabilă pentru a ramane organizată și a obșine mai mult. Cu Evernote, puteți să capturați, să organizați și să distribuiți note de oriunde, astfel încât ideile cele mai bune să fie întotdeauna cu tine și sincronizate.
Thunderbird.net – administrare emailuri, feeds, evenimente și task-uri atât prin POP3 cât și prin IMAP. Se pot configura adresele de pe domeniile proprii, gmail, yahoo, etc. Ai toate emailurile într-un singur loc, răspunzi de pe ce adresă ți-e mai convenabil. Genială la el este funcția de filtrare automată a mesajelor. Configurezi ca adresele de la anumite persoane sau domenii web să intre în folderul în care vrei. Se poate integra cu Google Calendar pentru a primi notificări.
Hootsuite.com – vă permite, în varianta gratuită, să publicați automat un feed rss din website pe pagina de business Facebook, într-un grup în care sunteți administrator sau Twitter. De asemenea, puteți vedea într-o singură fereastră stream-uri din rețele sociale.
Pipedrive.com – CRM cu o interfață prietenoasă și super eficient și ușor de folosit în vânzări
Paymo – O aplicație de gestionare a proiectelor, planificare personal și concedii, pontare de timp, și facturare clienți într-o singură platformă. Practic Asana, Trello, Toggl combinat cu prețuri foarte accesibile.
Ce unelte/tool-uri folosiți în munca voastră?
5 Comentarii
[…] cele 5 metode de a fi productivă au fost doar începutul drumului tău spre productivitate și unelete pentru creșterea productivității încep să dea roade atunci nu mai pierde timpul […]
[…] Luna Productivității am aflat 5 metode de creștere a productivității, unelte de creștere a productivității, am descoperit extensii Chrome pentru monitorizarea activității în online și am citit Povești […]
[…] Când am taskuri administrative care poate mă plictisesc folosesc Time Trackerul Pomodoro. Google Calendar imi e foarte util în planificarea ședințelor. Nu sar niciodata peste mese și pauze. […]
[…] Unelte pentru creșterea productivității în online și offline […]
Lasă un comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Hey Carmen . Minunat articol .
Am folosit cu succes trello , zoom , google calendar ;
Cred ca sunt minunate si celelalte.