În următoarele 5 minute vei afla:
– De ce cooperarea ajută mai mult decât competiția.
– Cum alegi comunitatea din care vrei să faci parte și în activitățile căreia vrei să te implici.
Your vibe attracts your tribe! E dictonul care animă deja, de câțiva ani buni, Internetul, dacă vine vorba de grupuri de femei. Femeile au fost, încă din vechime, reprezentate printr-un trib. Fie că vorbim de manifestarea extremă a matriarhatului, de triburi de amazoane, de modalități de creștere a copiilor împreună, atâta timp cât bărbații erau plecați la vânătoare, până la deja celebrele comunități feminine virtuale moderne, care nu sunt altceva decât grupuri de femei animate de aceleași pasiuni și scopuri, în oricare din ipostaze, femeile au fost și simt nevoia de a fi împreună.
...
Cum a apărut ideea acestor comunități de femei?
“Am lansat comunitatea de pe Facebook pe 8 martie 2018, când, după o zi ploiasă, plină de noroi și cu un trafic infernal, am luat-o pe un drum neasfaltat, de tractor. Atunci, mi-am propus că, dacă reușesc să ies teafără, și eu și copilul și mașina, voi face ceva pentru femei. Am răscolit prin gânduri și doar ideea de a ajuta femeile antreprenor fie la început de drum, fie pe cele care au deja afaceri, din ceea ce știu eu să fac, doar ideea aceasta mi-a surâs. Așa că am ajuns la birou, am cumpărat domeniul antreprenoare.ro și am creat o comunitate pe Facebook. Pentru platforma antreprenoare.ro am avut nevoie de aproape doi ani de consultare cu antreprenoarele de pe grup, pentru a descoperi nevoile lor și soluția cea mai bună”, ne mărturisește Carmen Mihalca, web-developer, SEO specialist, fondatoare File de vis și a comunității Antreprenoare.
Articolul complet îl puteți citi aici