Suntem creatori de brand-uri profitabile.
ZESTY a apărut din dorința de a ajuta antreprenorii români să-și transforme afacerile în brand-uri cu o strategie de marketing pe termen lung care să aducă și profit.
Indiferent de etapa în care se află afacerea, noi putem ajuta cu servicii de consultanță și marketing care să se plieze exact pe domeniul de activitate și nevoile sale.
Avem experiență de peste 7 ani în marketing, strategie de business, creare și îmbunătățire de mărci și afaceri locale și internaționale. Și suntem cu adevărat pasionați de găsirea soluțiilor personalizate. Credem cu tărie că orice problemă apărută într-un business poate fi transformată într-o oportunitate.
Cum ai hotărât să deschizi afacerea?
Afacerea noastră s-a născut în perioada pandemiei din dorința de a reda speranța antreprenorilor afectați de acest timp dificil.A fost cel mai bun an din cariera noastră! Am găsit împreună cu clienții noștri soluții care să îi ajute să treacă cu brio de impedimentele existente în business-urile lor. Iar succesul și optimismul lor ne-au confirmat faptul că este nevoie de specialiști în marketing care să vină în ajutorul antreprenorilor din orice domeniu, indiferent de dimensiunea sau etapa de dezvoltare în care se află afacerea.
Ai știut de la început cum va funcționa afacerea ta?
Avem planuri mari pentru ZESTY anul acesta.Ne dorim să creștem awareness-ul brand-ului nostru și să venim mai aproape de antreprenorii care sunt deschiși la soluțiile specializate de marketing.
Ai urmat cursuri de antreprenoriat? Dacă nu, ce alte cursuri ai urmat?
A fost o perioadă excelentă în care să investim mult în noi și în extinderea cunoștințelor noastre de Digital Marketing. E imperios necesar pentru un specialist în marketing să fie la curent cu toate schimbările, în special când vine vorba de Social Media Marketing, SEO, Google Analytics.Investim constant în îmbogățirea metodelor, instrumentelor și perfecționarea lor astfel încât să ne putem ajuta clienții cât mai eficient posibil.
Accepți ideile neconvenționale în afaceri? Daca da, ce fel de idei?
Dacă prin neconvențional ne referim la proiecte creative, special concepute pe nevoile clienților noștri, care sunt create dintr-un amalgam de instrumente de marketing, DESIGUR!De cele mai multe ori când simțim că metodele "clasice", nu dau roade, nici nu batem pasul pe loc și venim cu o propunere inedită prin care să ne atingem obiectivele.
Mulțumim pentru această cale clienților care au avut și au în continuare încredere în soluțiile ZESTY! 🙂
Ai simțit în perioada aceasta că trebuie să găsești metode pentru a fi mai productivă?
Sincer, nu am simțit că trebuie să fiu mai productivă deoarece la ZESTY colaborăm cu un număr de clienți limitat în paralel.Este o tehnică care ne oferă timpul necesar pentru abordarea fiecărei afaceri în parte, după nevoile și obiectivele sale.
Ce înseamnă pentru tine a fi productivă?
Să fiu productivă pentru înseamnă să reușesc să îmi ating obiectivele propuse și să îmi consiliez clienții la un nivel de calitate ridicat, într-o perioadă de timp determinată de la începutul proiectului.La ZESTY punem calitatea și satisfacția clientului pe primul loc, mai degrabă decât volumele sau numărul de clienți din portofoliu.
Ce instrumente folosești pentru a fi productivă?
Pentru a oferi același nivel de calitate și a mă încadra în termenele stabilite folosesc metode de planning și time management. Lista de TO DO este sfântă, iar Pomodoro funcționează excelent.Recomand însă și pauzele zilnice și plimbările în aer liber (chiar dacă sunt și în jurul blocului preț de câteva minute). Ajută tare mult atât fizic la detensionarea musculaturii, ridicarea nivelului de energie și inspirație, cât și a evitării unei oboseli cronice (sau poate și mai rău burnout).
Pe când în cadrul fiecărui proiect în parte, după ce conturăm strategia și facem un plan cu obiective, stabilim timpul în care ne propunem să le atingem. Iar aici instrumentele de management de proiect și coordonare sunt alese împreună cu clientul în funcție de experiența sa digitală (Excel, Google Sheets, Jira, Notion, Asana etc.).
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent?
Pe plan profesional recomand Competing against luck de Dr. Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, & David Duncan și The Sales Bible de Jeffrey Gitomer.Iar pe plan personal una dintre cărțile care mi-a plăcut foarte mult și pe care aș recomanda-o oricui este The Hidden Life of Trees scrisă de Peter Wohlleben.
Sunt mereu deschisă la recomandări din orice sferă, așadar dacă v-a impresionat o carte în ultima vreme, să mi-o recomandați și mie.