SMART ACCOUNTING & TAX SOLUTIONS SRL (membră a Corpului Experţilor Contabili şi a Contabililor Autorizaţi din România) oferă servicii integrate în domeniul consultanţei fiscale, expertizei contabile, audit financiar şi contabilitate motto-ul echipei noastre fiind „Parteneriat pentru Performanţă!”.
Societatea este coordonată Oana Luca, 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐢𝐬𝐜𝐚𝐥, 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐫𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥, 𝐚𝐮𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐫 𝐬̦𝐢 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐢𝐚𝐧 𝐢̂𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐨𝐥𝐯𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ și asigur toate serviciile necesare de la momentul constituirii unei firme până la radiere. În domeniul consultanței în afaceri și management, am o experiență de peste 20 de ani, cu un portofoliu de peste 500 de clienți, pe care i-am consiliat prin prisma experienței profesionale și de antreprenoriat.
Valorile noastre: Expertiza, Educaţia, Siguranţa, Libertatea, Familia
Viziunea noastră : Vrem să sprijinim antreprenorii pentru a-şi dezvolta afacerile în condiţii de siguranţă gestionând riscurile şi costurile de natura fiscală.
Misiunea noastră: Vrem să contribuim la creşterea apetitului pentru antreprenoriat în România!
Clienții noştri beneficiază de servicii personalizate integrate, asigur soluții la diverse spețe fiscale, asistență pe durata inspecțiilor fiscale sau asistență în expertizele fiscale sau contabile. Deservim clienți din domenii de activitate diverse la nivel naţional, dar și din afara țării.
Cum au fost ultimii ani pentru afacerea ta?
Această perioadă a fost o perioadă de ACUMULĂRI din punct de vedere al expertizei profesionale (investind în cursuri postuniversitare care s-au adaptat învăţământului la distanţă şi pe care anterior nu le-am fi putut accesa datorită distanţelor fizice), de ADAPTARE prin descoperirea şi utilizarea de noi instrumente de lucru (cu impact asupra modului de gestiune a resurselor materiale, umane şi de relaţionare) şi de CREŞTERE pentru că am fost mult mai deschişi către oportunităţi. Am depăşit bariere teritoriale creionate mental pe care acum 2 ani nu le-am fi depăşit şi avem clienţi pe serviciile de contabilitate la permanenţă din toată ţara şi din UE cu care nu ne-am întâlnit fizic niciodată, dar cu care gestionăm relaţii de afaceri win-win.Ce ai învățat în pandemie despre tine?
Am învăţat că orice criză poate fi o oportunitate şi că mă pot adapta în orice condiţii atâta timp cât activitatea pe care o desfăşor îmi face plăcere. De asemenea, am învăţat că o cafea foarte bună poate fi servită cu plăcere, alături de prieteni vechi şi noi, şi în varianta on line:).Ce ai învățat în criza medicală despre afacere ta, colaboratorii sau angajații tăi?
Afacerea mea în servicii financiar-contabile şi fiscale a crescut în această perioadă pentru că am avut deschiderea de a prelua clienţi aflaţi în dificultate şi am fost orientaţi în a ne sprijini clienţii existenţi în soluţionarea provocărilor cu celeritate. Ne-am adaptat condiţiilor economice şi am muncit mai mult, date fiind şi modificările legislative succesive cu impact asupra volumului nostru de activitate, uneori pentru rezultate egale sau mai mici. Am învăţat să ne adaptăm pe parcurs fiecărei solicitări şi am înţeles că avem motive de recunoştinţă în plan profesional şi personal.Te-ai gândit cum va funcționa în 2024 afacerea ta? Vei schimba strategia de business?
M-am gândit şi vom continua să fie atenţi la ce se întâmplă în piaţă. Vom continua să investim în pregătire profesională şi să valorificăm orice oportunitate de business. Preocuparea mea majoră va fi creşterea în continuare a numărului de clienţi.Ce obiective ai pentru acest an?
Obiectivele profesionale sunt de a creşte cifra de afaceri a grupului pe care în coordonez cu 40%, completarea echipei de noastre cu 2 membrii noi şi specializarea pe 2 nişe legate de serviciile de fiscalitate pe care le-am identificat la finele anului precedent care să se concretizeze într+un număr de 5 clienţi noi până la finele acestui an.În plan personal, îmi doresc să fim sănătoşi şi să continuăm să ne bucurăm de lucrurile simple din viaţa noastră. Recunosc că în această criză medicală am descoperit noi activităţi la îndemână care ne aduc multă bucurie în mediul familial.