The Betterist s-a născut din dorința de a face diferența, de a ajuta și susține oamenii în procesul lor unic de descoperire și dezvoltare.
Pentru a reuși asta, activitatea este organizată în 3 direcții principale:
- Traininguri de grup în zona dezvoltării personale pe diferite paliere (Carieră, Public speaking, Leadership și Management, Luarea deciziilor, Comunicare și Feedback etc);
- Sesiuni individuale de Terapie, Coaching și Orientare în carieră;
- Programe personalizate oferite companiilor, adaptate pe nevoia de business, cât și servicii de diagnoză organizațională.
Dacă îți face plăcere, am vrea să ne spui câteva cuvinte despre familia ta.
M-am născut și-am crescut în București. N-am avut niciodată pe cineva ”la țară” cum aveau alți copii. Însă ceva ani mai târziu am conștientizat că doi din bunicii mei sunt moldoveni iar al treilea din Moldova de peste Prut. Aș fi putut ușor avea o ”țară” însă n-a fost să fie.Din familia mea mai fac parte doi motani frumoși, Pixi și Diego, pufoșenii adorabile.
Ce s-a schimbat în modul tău de gândire ca antreprenor, de când ai o familie sau copii?
Încă nu sunt măritată și nici copii. Încă. Partenerul meu din viața personală este în schimb și asociatul meu în viața profesională.Modul de gândire mi s-a schimbat din momentul în care am decis să devin antreprenor. Am înțeles atunci cât de important este să lucrez și mai mult decât o făceam deja la a susține oamenii din jurul meu și a judeca cât mai puțin.
Cum te-a ajutat familia în creșterea afacerii?
Cred că sunt printre cei norocoși. Afacerea mea a devenit mult mai profitabilă anul acesta. Oamenii au simțit nevoie de mai mult ghidaj personal și profesional așa că au apelat cu încredere la coaching și terapie.Familia este centru universului tău. Ce este afacerea pentru familia ta?
rivind din perspectiva mea și-a partenerului meu, afacerea noastră este un alt lucru care ne demonstrează încrederea, iubirea și respectul pe care ni le purtăm reciproc.Dacă am putea povesti la o cafea despre afacerea ta, ce mi-ai spune prima dată?
Că mi-e dragă ca un pui mic de pisică. Și că mereu va avea ca scop să facă bine oricui are nevoie.Ce valori te ghidează în afacerea ta?
Empatie, înțelegere, adaptare și transparență totală.Partenerul tău de afaceri are alte valori care îl ghidează în relația cu clienții voștri?
Suntem destul de asemănători în ceea ce privește dorința noastră de a oferi servicii de calitate. El lucrează într-un domeniu puțin mai tehnic decât mine, unde valorile principale se axează mult pe calitate, randament și comunicare, dar împărtășim oricum aceste valori.Ce faci pentru dezvoltarea armonioasă a relațiilor în familie și afaceri?
Comunic. Comunic. Comunic. Și iar comunic. Clar, deschis, la obiect, asertiv și non-intruziv.Cum se împacă viața de familie cu afacerea voastră?
Foarte bine. Iar asta pentru că amândoi ne susținem reciproc, ne ajutăm și încurajăm. Multe din lucrurile pe care unul din noi le-a reușit au fost posibile datorită susținerii celuilalt.Lăsați afacerea la ușă când ajungeți acasă?
În general da, mai puțin atunci când suntem foarte entuziasmați de o reușită sau un nou proiect pe care vrem mult să-l împărtășim.Ce cărți citești? Poți să ne recomanzi o carte care ți-a schimbat modul de a privi afacerile?
În general citesc cărți de specialitate, de terapie sau dezvoltare personală. Cele pe care le studiez acum intens sunt ”Terapia centrata pe scheme cognitive” a lui Jeffrey Young și DSM-ul.Însă pentru o lectură mai ușoară din aceeași arie, recomand cu foarte mare drag toate cărțile lui Yalom.
Te relaxezi în familie sau în muncă?
De cele mai multe ori în familie însă businessul nu-mi aduce încordare. Mai degrabă mă ține în priză, sentiment pe care-l absolut ador.Povestește-ne o întâmplare amuzantă legată de familie și afacerea ta
Hmmm... asta-i grea. Dar cred că asta ar fi: prietenul și partenerul meu este cel care mi-a făcut siteul. A durat câteva luni bune întrucât și-a dorit (și eu alături de el) să fie frumos, curat, să fie mândru de munca lui.Însă după ce l-a terminat, pentru că între timp îmi mai făcuse un alt site pentru un eveniment pe care l-am organizat, și-a dat seama că nu-i plăcea deloc. Așa că a luat-o de la capăt. Over and out 😛