One Stop Events este, practic, locul unde poți să găsești răspunsuri și soluții pentru toate detaliile evenimentului tău, dintr-o singură oprire. Este brandul care demonstrează că aceste lucruri pot deveni și simple, atunci când le faci cu oamenii potriviți.
Practic, One Stop Events reunește trei tipuri de servicii: organizarea de evenimente, S’mores Bar (un candy bar interactiv, care oferă prepararea pe loc a dulciurilor formate din biscuiți, ciocolată și bezele coapte, primul de acest gen în România) și Bridessential, produsul destinat mireselor, pentru a fi utilizat în ziua nunții. Acesta conține toate acele mici obiecte de care o mireasă poate avea nevoie în ziua cea mare, mai ales atunci când se confruntă cu incidente sau situații neprevăzute.
Cine ești și de ce ai ales să crești în rândurile antreprenoriatului feminin?
Aș putea spune, în câteva cuvinte, că sunt o combinație de visătoare și overthinker în cantități egale. Visez foarte mult, dar îmi și sabotez visele de multe ori. Cu toate astea, a ieșit ceva bun din asta, pentru că, astfel, visele cele mai arzătoare au răzbit și au ieșit la suprafață. Deci, dacă unul dintre planurile mele reușească să treacă de bariera overthinking-ului, înseamnă că e clar, îi e sortit să se împlinească.Care a fost motivația pentru a porni pe drumul antreprenoriatului?
Vin dintr-un mediu profesional strict, unde creativitatea și spiritul meu întreprinzător au fost ținute oarecum sub cheie. Chiar și asa, mi-a plăcut mult ce făceam, în cei aproape zece ani ca farmacist, găseam bucurie mai ales în interacțiunea cu oamenii și în micile reușite pe care le aveam atunci când sfaturile pe care le ofeream pacienților dădeau rezultate.Cu toate astea, nevoia de a avea o activitate creativă continua să crească, iar ideile referitoare la zona aceasta a evenimentelor au început sa se contureze tot mai bine. Atunci am știut că drumul meu va fi altul și nu am regretat nicio clipă alegerea pe care am făcut-o.
Ultimii ani au fost ani grei pentru afacerea ta? Ce ai învățat din această perioadă?
Ultimii ani, care au fost grei pentru toată lumea, au fost primii ani de One Stop Events, astfel că provocarea a fost dublă. Cu toate astea, așa mi-am demonstrat inclusiv mie însămi că sunt capabilă să duc acest business acolo unde îmi doresc și că ceea ce am creat este exact ceea ce clienții mei aveau nevoie.Ai urmat cursuri de antreprenoriat înainte de a începe afacerea? Dar în timp ce deja afacerea ta creștea?
Da, am urmat un curs înainte de a lansa afacerea, însă consider că lecțiile cele mai folositoare mi le-am luat după aceea, atât prin experiența acumulată, cât și din alte cursuri, webinarii sau conferințe la care am participat.Cât de importantă e educarea continuă în mediul de business?
Nu cred că există vreun domeniu unde educarea continuă să nu fie necesară. Nici în industria medicală, de unde vin, nici în domeniul evenimentelor, nu poți răzbi cu adevărat dacă educația nu face parte în mod constant din viața ta profesională. Există, în prezent, nenumărate moduri în care te poți dezvolta ca antreprenor, unele surse fiind chiar gratuite, ceea ce nu poate fi decât un avantaj pentru generația noastră.Ești lider în afacerea ta? Ce înseamnă pentru tine să fii lider?
Industria evenimentelor private este un teritoriu cât se poate de subiectiv, astfel că e greu, după părerea mea, să pui degetul pe un lider de piață. Spun asta mai ales pentru că, dincolo de trenduri, oamenii care au evenimente importante în viețile lor și care apelează la serviciile unui planner sunt diferiți, au propriile gusturi și preferințe, inclusiv în privința plannerului.În orice caz, eu mă consider încă un ”new-entry” pe această piață, mai am extrem de multe de învățat și urmăresc cu admirație activitatea celor mai experimentați decât mine.
Îți educi clienții? Cum?
Noțiunea de „wedding planner” este încă una destul de neclară pentru foarte multe persoane din publicul țintă, mai ales în orașele de provincie, așa cum este și Craiova. De aceea, potențialii clienți au foarte mare nevoie de informații clare și de foarte multă transparență, pentru a putea înțelege cu adevărat ce face, mai exact, un wedding planner și abia apoi să înceapă colaborarea cu unul.În afara postărilor informative pe care le fac pe social media, am susținut, în primăvara acestui an, primul workshop dedicat mireselor, numit Bride Sessions. A fost o experiență cu adevărat minunată, pentru că am vorbit despre cum organizăm o nuntă și despre cum gestionăm emoțiile și situațiile neprevăzute, iar participantele s-au simțit libere să comunice deschis pe aceste teme. Mi-am propus ca Bride Sessions să devină o tradiție, pentru că am înțeles că este mare nevoie de o astfel de comunitate în rândul viitoarelor mirese.
Urmezi cursuri de perfecționare? Online sau offline?
Personal, pandemia mi-a adus și câteva avantaje în această privință. Locuind în Craiova, urmăream multă vreme cursurile ce aveau loc în București, însă îmi era imposibil să mă deplasez de două ori pe săptămână până în capitală. Odată cu pandemia, s-a dezvoltat foarte mult zona aceasta a cursurilor online și, în felul acesta, am putut să urmez un curs și un masterclass special concepute pentru activitatea de event planning.Odată finalizate aceste cursuri, trebuie să recunosc că m-am simțit mai sigură pe mine, deoarece pătrundeam în această lume mai în cunoștință de cauză și cu repere mult mai solide.