UGC Lab este prima agenție de User Generated Content, integrat, din România. Oferim servicii complete de UGC Marketing pentru companii și o rețea de creatori verificați și intermediem îndeaproape, colaborarea dintre cele două părți. Obiectivul nostru este acela de a aduce brandurile mai aproape de consumatori cu un buget corect și o rată de conversie mai mare față de marketingul tradițional.
Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești antreprenoare?
Am schimbat total domeniul de activitate, îndreptându-mă către industria HoReCA, prin afaceri de tip coffee shop hub în cartiere rezidențiale sau în zone zone rurale, cu target pe “consumatorul captiv”. Mi-am reorganizat viața socială, odată cu cea profesională. Am eliminat persoane și acțiuni pe care le simțeam fără plus-valoare și am păstrat doar ceea ce îmi oferă un sistem solid de suport moral.Anii pandemiei au fost grei pentru afacerea ta? Ce ai învățat din această perioadă?
Afacerea a fost afectată enorm. Încasările au scăzut cu până la 75%. În lunile de carantină, am adus bani de acasă, am disponibilizat salariați și am lucrat cot la cot cu cei rămași. Această perioadă și-a pus amprenta pe mindset-ul meu și pe modul în care mă raportam la acest business. După 7 ani de antreprenoriat în același domeniu, m-am plafonat.Te-ai gândit să te reinventezi, să schimbi ceva în afacerea ta?
Acesta a fost momentul când am renunțat și am lăsat activitatea în mâinile pricepute ale verișoarei mele, reorientându-mă către Comunicare. Prima dragoste nu se uită niciodată, însă de această dată ne-am reîntâlnit cu avantajul maturității și al inovației din zona de digital. Am studiat User Generated Content, o ramură foarte puțin exploatată în comunicare și am gândit un model de business care oferă servicii integrate de Marketing de Conținut, cu focus pe UGC.Dacă ai putea să presari puțin "praf de zână" peste afacerea ta ce minune ai vrea să produci?
Mi-aș dori ca toți antreprenorii să cunoască “the Secret” pe care l-am descoperit eu, în conținutul generat se consumatori, anume că nu este nevoie de bugete colosale pentru ca marketingul să fie realizat într-un mod care fidelizează clienții existenți și atrage noi clienți.Ce valori te ghidează în afacerea ta?
Autenticitatea, transparența, comunicarea bidirecțională și adaptabilitatea.Te-au ghidat aceste valori în relația cu clienții sau colaboratorii tăi?
Da. Am înființat agenția din dorința de a ajuta creatorii, dar și pentru a lărgi paleta de Content Marketing oferit brandurilor. În relația cu ambele părți, păstrăm aceleași valori.Ce faci pentru dezvoltarea ta personală?
Practic Metoda Silva, sunt obsedată de udemy.com și construiesc relații pe termen lung doar cu oameni de la care am ce învăța.Crezi ca e important să te educi mereu? De ce?
Da! Educația este importantă pentru a ține pasul cu evoluția rapidă a societății, pentru a nu ne plafona, pentru a trăi mereu emoția unei descoperiri.Urmezi cursuri de perfecționare? Online sau offline?
Mereu. Mai mult Online.Ce cărți citești? Poți să ne recomanzi o carte care ți-a schimbat modul de a privi afacerile?
Prefer audiobook-urile. Sunt atașată “intelectual” de aplicația Voxa.ro.Cartea pe care o recomand: Gândește și vei fi bogat - Napoleon Hill.
Cum te relaxezi?
Petrec timp la țară, alături de familie, fără laptop și telefon. Simplitatea lucrurilor și ritmul lent al vieții rurale mă încarcă pozitiv.Ce te amuză și ce te întristrează?
Mă amuză doar comicul de situație. Nu îmi plac bancurile și nici show-rile de Stand-up Comedy.Mă întristează neputința de a schimba sisteme profund înrădăcinate în mentalul colectiv.