Care este legătura între marketing online și nutriție?
Aparent niciuna! Dar …
În cazul meu, meseria de bază este cea de specialist în marketing online, iar pasiunea descoperită pe drum este nutriția ❤️ care încet, încet a devenit un al şaselea simț în viața mea de zi cu zi!
Rezultate cu adevărat speciale apar atunci când lucrurile se îmbină armonios și autentic!
Cum au fost ultimii ani pentru afacerea ta?
În momentul în care devii mamă, totul prinde un alt contur! La fel s-a întâmplat și cu afacerea mea!Cu ceva timp înainte, eram un om ”încâlcit” în foarte multe taskuri și responsabilități, tot timpul pe fugă, fără timp sau grijă pentru mine. Ani de zile am lucrat la foc automat în propria agenție de publicitate, cu focus doar pe a satisface nevoile clienților.
După câțiva ani de nervi întinşi la maxim (+ un burnout de toată frumusețea), proiecte mult prea variate şi încâlcite am pus punct şi ... de la capăt, dar diferit!
Am făcut curat în servicii, proiecte și clienți.
Apoi am făcut o curățenie generală la nivel de valori, credințe și chiar sens al vieții. Iar când am tras linia am rămas cu o mână de proiecte care se aliniază cu valorile mele.
În perioada de tranziție, în care mi-am "tratat" burnout-ul am înțeles că munca este importantă, dar și mai important este modul în care trăiesc și mă îngrijesc. Am învățat că omul are nevoie de echilibru în toate ariile (fizic, psihic și emoțional).
Așa că odată cu tot acest demers, m-am hotărât să îmi schimb puțin direcția și am devenit nutriționist orientat către prevenție și stil de viață.
Ultimii ani i-am dedicat unor proiecte de marketing în care cred și în dezvoltarea unui program de nutriție care transformă vieți!
Ce ai învățat în pandemie despre tine?
Am învățat să mă uit în interior! Am fost forțată să reduc ritmul și mi-a prins foarte bine din mai multe puncte de vedereCe ai învățat în criza medicală despre afacere ta, colaboratorii sau angajații tăi?
Am realizat că serviciile și produsele care rezistă sunt acelea care chiar contează și aduc valoare în viața noastră. Același lucru îl pot spune despre angajați și colaboratori, au rămas doar cei mai buni, chiar indispensabili.Te-ai gândit cum va funcționa în 2024 afacerea ta? Vei schimba strategia de business?
Da. Anul 2024 va fi un an diferit, și cu un potențial mare de creștere!Spre deosebire de anii trecuți, am structurat o strategie clară cu obiective și acțiuni specifice care cresc șansele de reușită.
Am adăugat noi servicii, am adus îmbunătățiri celor existente și pregătesc ceva special atât pe parte de nutriție&lifestyle cât și în aria de marketing online.
Ce obiective ai pentru acest an?
Am 2 obiective importante pentru acest an:1. Consecvență
2. Ieșirea din zona de confort
Ai planificat deja tot ce dorești să realizezi cu afacerea ta în acest an?
În linii mari da!Îmi propun să îmi canalizez atenția pe mentorat în programe de nutriție care vizează schimbarea obiceiurilor pas cu pas (individuale și de grup).
Și anul acesta voi lansa alături de o scoală de nutriție un curs de marketing dedicat celor care îți doresc să crească afaceri din nișa nutriției, sănătății și al stilului de viață sănătos.
Accepți ideile neconvenționale în afaceri? Daca da, ce fel de idei?
Posibil.Dar este necesar ca aceste idei să se alinieze cu valorile mele.
Ai simțit în perioada aceasta că trebuie să găsești metode pentru a fi mai eficientă?
Aceste vremuri în care trăim ne cam obligă să devenim mai eficienți ca să dăm randament.Obiectivele pentru anul acesta sunt construite SMART sau SMARTER?
Aș spune că sunt SMARTER 🙂Care crezi că ar trebui să fie modificările pe care să le aducem în stabilirea obiectivelor de business pentru anul acesta?
Cred că este important să avem o structură, un plan pentru atingerea obiectivelor, dar în același timp să fim flexibili și cu ochii deschiși către oportunități și șanse de creștere sau eficientizare.Cât de flexibilă și adaptabilă vrei să fii?
Cât se poate de mult!Ce metode folosești pentru ca angajații tăi să se adapteze acestor obiective?
Am renunțat la responsabilitățile care vin la pachet cu existența unor angajați.M-am orientat spre colaborări și parteneriate, le găsesc mult mai eficiente. În ceea ce privește adaptarea colaboratorilor la obiectivele mele, de cele mai multe ori sunt comune.
Ce instrumente folosești pentru ca angajații tăi să fie productivi?
Valori comune în cazul parteneriatelor.Dacă ar fii să faci o previziune legată de anul 2024, ce îți va aduce anul acesta bun pentru tine și afacerea ta?
Creștere și stabilitate!Cum te afectează noile modificări fiscale? Ai reușit să te recalibrezi?
Am resimțit aceste modificări. Din păcate nu este ceva ieșit în comun pentru sistemul de aici, dar am făcut niște calcule, am luat anumite decizii și am reușit să mă calibrez. Mergem cu optimism către viitor!Ce provocări vezi în 2024 pentru mediul de afaceri?
Mă aștept ca oamenii să facă alegeri mai înțelepte, să cântărească valoarea pe care o primesc atunci când cumpără un anumit produs sau serviciu. Și cred cu tărie că vor crește vânzările produselor și serviciilor care aduc un plus de valoare.Care sunt proiectele tale de viitor?
Scopul meu este să ştiu cum să fac alegeri echilibrate pentru mine și pentru familia mea și să împărtăşesc cu toți cei care vor o schimbare pozitivă în viață, o părticică din experiența și cunoştințele mele.Toate resursele şi cunoştințele de marketing le folosesc având aceeaşi viziune: de a crește doar business-uri care fac bine!