Din dorința de a-mi ajuta propriul copil să își maximizeze potențialul mental și să dobândească abilitați esențiale pentru viitorul lui și apoi, descoperind nevoile altor părinți în acest sens, am fondat în vara lui 2019 un nou proiect educațional în Sibiu și anume, primul centru de Soroban și aritmetică mentală japoneză din România, certificat de școala Numărul 1 în domeniu din Japonia.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Brand-ul nostru este LOGICLUB, prin acesta dorim să comunicăm faptul că dezvoltăm și antrenăm mințile celor cu care lucrăm.Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Impactul îl măsuram în urma campaniilor de promovare desfășurate pe Facebook și de asemenea, prin prisma înscrierilor noi pe care le primim prin intermediul recomandărilor părinților ai căror copii sunt cursanții noștri.Ai un brand personal?
Nu dețin un brand personal.Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Magia se definește prin multă muncă, multă dedicare și implicare în tot ceea ce fac, prin seriozitate și perseverență, prin faptul că nu mă dau bătută în fața niciunei provocări. Îmi place ce fac și cred cu tărie că este nevoie foarte multă de educație în România, iar schimbarea vine din noi și prin noi!Ai o prezență online bine definită?
Consider ca da.Cum ai construit povestea afacerii tale?
Am început de la nevoile și potențialul propriului meu copil, am dorit să îl ajut să își antreneze mintea și să își maximizeze acest potențial. Am aflat de Soroban, de calculul mental și de minunile pe care le face această tehnică, nu doar pentru antrenarea mentală, cât și pentru construirea unor competențe necesare pentru viață și pentru viitor. M-am instruit foarte bine în acest domeniu, m-am pregătit la o școală japoneză din Germania încă din 2018 în acest sens. Apoi, la final de 2018 am aflat că am câștigat un grant pe fonduri europene și astfel, visul meu pentru propriul copil și pentru alți părinți care își doreau dezvoltarea copiilor lor prin intermediul tehnicii de Soroban, a devenit realitate începând cu 2019.De atunci încoace am construit o echipă minunată de mentori foarte bine pregătiți și dedicați, certificați de școală parteneră Numărul 1 din Japonia cu care lucrăm și de Soroban Foundation of Japan. Am antrenat și modelat cu pasiune mințile a sute de copii și apoi, a câtorva zeci de adulți, pentru că o minte ageră și creativă este nevoie să avem la orice vârstă.
De asemenea, am dorit să venim în întâmpinarea nevoilor copiilor de gimnaziu și am creat cursurile Fii Prieten cu Matematica, în cadrul cărora lucrăm cu metode moderne, online, interactiv și personalizat pentru a împrieteni copiii cu această materie.
Ne bucurăm și suntem mândri că am ajuns aici și suntem pregătiți să transmitem și altora know-how-ul nostru astfel încât să ajungem la cât mai mulți copii din România și nu numai.
Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Avem site, dar ne promovăm și pe facebook și linkedin.Dacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
L-am lăsat să crească organic, l-am promovat prin postările de pe Facebook. De curând am desfășurat și o campanie Google Ads care ne-a crescut foarte mult vizibilitatea online.Este website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
Nu, nu este.Ce alte metode de promovare folosești?
Facebook, LinkedIn, Google Ads, articole în presa locală din SibiuCât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Eficiența campaniilor e destul de mică, cea mai bună imagine și reclama vine din recomandările părinților și copiilor cu care lucrăm, ei sunt cei mai buni ambasadori ai noștri. Iar aceasta "reclamă" este cea mai muncită, este efortul și dedicarea noastră de zi cu zi.Dacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Nu aș schimba nimic, continuăm să muncim și să ne facem cât de bine putem treaba.Cum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Citesc materiale online, aflu detalii de la firma de marketing digital cu care colaborăm, etc.Ce cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Nu pot spune că fac anumite cursuri sau că citesc cărți în acest sens, nu am acest obiectiv la acest moment, în viața mea profesională.Consider că reclama prin recomandări și prin calitatea a ceea ce facem este și rămâne cea mai bună.