Suntem un atelier de familie, producător de lenjerii de pat din materiale sustenabile, de o calitate excepțională. Dezvoltăm o afacere socială aflată acum la început de drum.
Prin fiecare achiziție, contribui automat la susținerea unui tânăr dintr-un centru de plasament din România pentru că 90% din profitul nostru este reinvestit anual în acest scop.
Anul acesta 90 de tineri din centrele de plasament vor dormi în așternuturi pufoase, noi, dăruite de L’Atelier de Paul. Alege ceea ce ți se potrivește din magazinul nostru, bucură-te de odihnă, relaxare, clipe de răsfăț în patul tău!
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Am încercat să construim brandul în jurul cuvântului "calitate", de la logo, la mesajele din postări la produsele pe care le cream și livrăm.Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Feedback-ul primit de la colaboratori, clienți, angajați este unul dintre cele mai importante instrumente pe care îl folosim în a ne măsura impactul!Ai un brand personal?
Under-construction 🙂Cum ai crescut brandul personal?
Este un proces continuu și consider ca ține de self-esteem, de valorile personale și de scopul tău în viața, în cazul că l-ai identificat deja!Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Just be, not have! e motto meu, adică un om nu e definit de posesiile materiale ci de ceea ce el face și modul de comportament pe care îl are și dacă ceea ce e susținut verbal se vede și în acțiunile zilnice cu siguranța ești un om corect și asta e ceea ce contează, din punctul meu de vedere!"Ce ție nu-ți place, altuia nu face" încerc să le insuflu și copiilor noștri!