Această afacere a luat viață o dată cu șansa mea de a începe o nouă viață.
Pentru a înțelege mai bine la ce mă refer, vă zic povestea mea.
Mă numesc Monica, și am 35 de ani, iar acum 2 ani lumea mea s-a învârtit brusc, când mi s-a pus acel diagnostic cu fundiță roz la sânul stâng.
Lumea mea s-a schimbat complet, am doi copii minunați, de 4 ani și 2 ani și ei au fost puterea mea, în toată perioada controalelor, tratamentului, operație și multe altele.
Dar Dumnezeu lucrează prin oameni și în acești doi ani mi-au fost alături persoane pentru care sunt recunoscătoare și alături de care am înființat o nouă companie.
Se numește King Spor. Suntem producători de suplimente alimentare făcute din ciuperci medicinale. Ciupercile le creștem noi, prin urmare produsul nostru este unul făcut în întregime de către noi. Sau cum zicem noi Produs din ciuperci Crescute în pământ românesc!
Avem 4 produse, pe care le-am gândit astfel încât să acoperit cele 4 sisteme mari din corp: Sistem Somatic, Circulator, Viscerale, Nervos.
Toate cele 4 produse au fost gândite în timpul tratamentului pe care îl aveam de făcut, m-am folosit de ele ca să pot face față la efectele secundare care puteau apărea.
Datorită lor, eu am putut să îmi păstrez energia, vitalitatea, să susțin corpul când avea mai mare nevoie.
Sunt produse create dintr-o necesitate, dar acum sunt produse alături de care îmi doresc să ajung la cât mai multă lume, în primul rând să ajut menținerea unui corp sănătos, sau la readucerea corpului la nivelul lui normal de funcționare.
Sunt sănătoasă datorită medicilor, pentru care port o recunoștință profundă, dar știu ca produsele nostre pe bază de Ganoderma m-au trecut pe brațe cu minimul de efecte secundare.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Povestea vieții mele și crearea acestor produse după o necesitate reală, dar cu final fericit. Am creat pentru că cred în ele, știu ce pot face aceste capsule minunate, și îmi doresc să fac alături de ele mult bine, așa cum ele au făcut pentru mine.Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Cel mai important pentru mine este ca aceste produse să ajungă la acele persoane care au nevoie, dar să ajungă și la acele persoane care vor să prevină. Pentru mine cea mai mare realizare este când oamenii se întorc la noi plini de viață, sănătoși, energici, cu analize din ce în ce mai bune, și cu probleme medicale de domeniul trecutului.Ai un brand personal?
Brandul meu personal se rezumă la capacitatea mea de fi pozitivă, puternică, o persoana cu o puternică dorință de a face bine și a ajuta pe alții, seriozitate, determinare.Cum ai crescut brandul personal?
După o perioadă în care mi am adunat bucățile de puzzle, ies în față învingătoare și demonstrez că se poate... Am curajul să povestesc lucrurile așa cum au fost, să îmi accept uneori greul prin care am trecut, las la vedere cicatricile.Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Am vorbit, am reluat legături, mi-am spus povestea, am fost transparentă și sinceră. Am muncit și continui să muncesc chiar dacă asta înseamnă uneori salopetă sau alteori o rochie frumoasăAi o prezență online bine definită?
Am site și lucrăm la pagina de Facebook, InstagramCum ai construit povestea afacerii tale?
Povestea afacerii mele este povestea mea de viață.Este despre cum să învingi cancerul, cum să combini metodele tradiționale cu cele complementare, este despre credință că în natură Dumnezeu a lăsat multe răspunsuri la probleme.
Toate produsele au fost gândite pentru a mă ajuta să trec prin diversele situații în care am fost pusă. Și vă zic cu mâna pe inimă ca datorită lor vindecarea mea a fost posibilă
Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Am website și urmează promovarea în social mediaMomentan am vorbit mult despre ele la întâlnirile cu diverse persoane.
Dacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Încă lucrăm la promovarea lui.Produsele noastre se găsesc și pe Emag dar lucrăm zi de zi la promovarea site-ului
Este website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
DaCe alte metode de promovare folosești?
Promovare directă către farmacii, plafare, doctori de familie, farmaciștiCât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Discuțiile, după părerea mea, ar trebui purtate cu oameni care au nevoie de produsele noastre, prin urmare greul nostru este să ajungem la ei directDacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Aș aloca un buget mai mare promovării și mi-aș dori mai mulți oameni care să povestească greul lor pentru ai putea ajutaCum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Cursuri online, colaborare cu oameni specializați în promovareCe cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Acum citesc foarte mult despre noua medicină germană, despre vindecarea emoțională, tot ce înseamnă medicină complementară, plante și fitoterapiiCe sfaturi de digitalizare poți da unui antreprenor la început de drum?
Să ia în calcul ca bugetul pentru promovare e foarte important. Degeaba avem un produs wow, dacă nu ai buget să susții apoi promovareaMai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată