Din 1996, după terminarea facultății de turism, organizez excursii, city break-uri, safari, excursii exotice cu multe grupuri merg și eu pentru că oamenii doresc să-i însoțesc.
Din 2017, am cunoscut un alt drum, care se înțelege bine și cu turismul. Am cunoscut drumul dezvoltării mele ca om.
Și pot să spun că nu este cel mai ușor drum, dar este minunat, astfel că a luat ființă și al doilea business acela de a face că și alte femei antreprenor să dorească să se reîntoarcă spre ele, astfel organizez cursuri și retreat-uri.
Este evident că antreprenoriatul și responsabilitățile familiare ne ocupă tot timpul și foarte ușor uitam de noi. Este nevoie de o intenție, multă dorință și determinare să poți să spui DA, vreau să mă reîntorc spre mine, vreau să-mi accesez puterea interioară.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
JASMINE TRAVEL - agenția ta de familie , este o agenție de familie pentru familii , așa cum avem un doctor de familie așa putem avea și o agenție de turism de familie.Cristina POPA - coaching - REÎNTOARCE-TE LA TINE, accesează puterea ta interioară.
Eu ca și antreprenor, mama, soție, am uitat de mine, foarte mulți ani. Și nu a fost ușor, să mă reîntorc spre mine, am participat la foarte multe cursuri, terapii, și acum știu că pot ajuta și susține femeile antreprenor să se întoarcă și spre ele, fără a fi nevoie să participe la zeci de cursuri sau ani de terapii.
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Prin fidelitatea cliențilorAi un brand personal?
Cristina POPACum ai crescut brandul personal?
Nu am prea făcut partea aceasta decât la nivel de relaționare cu oameniiCe magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Odată ce oamenii intră în contact cu mine (nu toți, ar fi imposibil), dar cei mai mulți își doresc să repete această acțiune.Așa s-a întâmplat și cu excursiile, așa se întâmplă și cu taberele de copii (copii vor cu Cristina) și așa se întâmplă și cu retreat-urile și cursurile pentru doamne.
Ai o prezență online bine definită?
Agenția se numește JASMINE TRAVEL și eu sunt Cristina POPACum ai construit povestea afacerii tale?
Din mers. Eram tânără ( 30 ani ) când am început antreprenoriatul, am muncit foarte mult, dar oamenii pe care i-am cunoscut acum 20 ani sunt și astăzi turiștii agenției, dar nu numai atât am devenit prieteni cu foarte mulți.Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Da, pentru agenția de turism.Pentru partea de coaching folosesc Facebook, Instagram, tiktok.
Pentru tabere dezvoltare personală copii și adulți mă găsiți pe facebook
Dacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Este destul de greu să te faci cunoscut...sunt alți jucători în acest domeniu care au putere financiară foarte mare, și nu poți concura cu eiEste website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
NUCe alte metode de promovare folosești?
Folosesc un grup de whats app, facebook, dar cei mai mulți clienți sunt cei fideli care se reîntorcCât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Așa mi s-a părut, că am aruncat banii pe geam, când am făcut campaniile. Am și renunțat de altfel la ele.Dacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Aș face ceva ce n-am făcut ca să am ceva ce n-am avut : )Caut acest lucru.
Cum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Am mai participat la cursuri, dar nu foarte multe.Ce cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Aici am de lucrat.Ce sfaturi de digitalizare poți da unui antreprenor la început de drum?
Să nu dorească să le facă pe toate, va ajunge la burn out, să transmită exact ceea ce dorește de la cei care se vor ocupa de campaniile lui, și să se străduiască să găsească persoana compatibilă, care să înțeleagă exact ce vrea.Mai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată