Misiunea mea este să îi încurajez pe oameni să se exprime cât mai autentic și să își trăiască viața cu acea esență de impressivity, cu ajutorul instrumentelor de journaling, mindfulness, storytelling.
Îmi place să îmbin creativ mai multe abilități (scris, marketing, dans, meditație etc.) pentru a aduce la viață experiențe unice și memorabile cu fiecare workshop, curs sau training.
Mă pasionează conversațiile despre sănătatea emoțională și îmi doresc să le aduc în lumina reflectoarelor din ce în ce mai mult, pentru a nu mai fi un subiect tabu.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Impressivity este un concept original, cuvântul nu există în limba engleză, dar reprezintă pentru mine exact ce am vrut să comunic de la bun început: un îndemn să te impresionezi pe tine, în loc să încerci să le fii pe plac celorlalțiCum măsori impactul brandului afacerii tale?
Prin vizibilitate, solicitări de cursuri, traininguri, interviuri etc.Ai un brand personal?
DaCum ai crescut brandul personal?
Video (facebook live-uri săptămânale în 2017) și postări transparente, cu povești autentice despre mine. De fapt, înaintea business-ului, a existat blogul personal Impressivity încă din 2014, care a fost piatra de temelie a branduluiCe magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Magia pe care cu toții o cunoaștem: muncă și perseverență, dar și vulnerabilitate. Fiecare interviu pe care l-am dat a fost presărat cu povești personale și tehnici autentice pe care întâi le implementez eu înainte de a le propune celorlalți în dezvoltarea lor personalăAi o prezență online bine definită?
DaAi un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Am și un websiteDacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
La început, în 2014, a fost blogul Impressivity.net, un colț personal cu povești pe care le împărtășeam cui voia să le citească. În 2018, a devenit alexbadita.com, la care s-a adăugat și vânzarea online a produselor și cursurilor. Website-ul trebuie reamintit și menționat cu fiecare ocazie, fiecare postare în social media pentru ca oamenii să vină și să îl vizitezeEste website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
NuCe alte metode de promovare folosești?
Social media (Youtube, LinkedIn, Instagram) și networkingDacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Mai mulți followers 🙂Cum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Urmăresc oameni din afară specializați pe câte un canal de social media care mă interesează și mă țin la curent cu noutățileCe cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Cărți de dezvoltare personală,mi-am luat certificarea de instructor de dans atunci când m-am hotărât să îmbin și această latură în workshopurile creative. Acum fac un curs de neuropsihologie și neuroplasticitate, mă fascinează funcțiile creierului și vreau să aduc mai mult aceste informații și în trainingurile meleCe sfaturi de digitalizare poți da unui antreprenor la început de drum?
Stabilește de la bun început care este motivația ta și de ce vrei să începi această afacere (în spatele business-urilor de succes stă o misiune mult mai profundă decât a face bani, pentru că atunci când vor fi perioade mai puțin profitabile, pasiunea poate să te împingă mai departe)Fă primul pas înainte să fii pregătit.