Soțul meu și cu mine avem o mică afacere de familie în care producem specialități din fructe deshidratate. Rolele de fructe sunt gustări vegane, fără zahăr adăugat, coloranți sau conservanți. Le-am creat special pentru a putea oferii copiilor o gustare sănătoasă și hrănitoare.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Grădina Bucuriei - ne dorim să putem să oferim o gustare vegană, sănătoasă, fără zahăr adăugat copiilor și adulților care își doresc un stil de viață sănătos.Marea majoritate a fructelor cu care lucrăm sunt fructe românești de la mici producători locali din zona de sud a țării
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Prin feedbackul oferit de clienți pe site, pe rețetele de socializare și prin reacția copiilor care degustă rolele la târgurile la care participăm.Ai un brand personal?
NuCe magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Am create produse foarte bune, delicioase și am demonstrat ca o gustare fără zahăr poate să fie aromată, dulce, nutritivă și sănătoasă în același timp.Ai o prezență online bine definită?
Încerc să fac lucrurile din ce în ce mai bine, să fiu mult mai prezentă în mediul online decât am fost până acum.Cum ai construit povestea afacerii tale?
Cu multă multă muncă, pasiune, multe teste de rețete la rolele de fructe că să ajungem la un gust final deosebit. Am avut multă susținere și ajutor din partea soțului și a familiei. Tot ce am realizat a fost pe puteri si fonduri proprii.Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Da, am un websiteDacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Odată cu promovarea produselor în mediul online, clienții au început să ceară un site online de unde sa poată cumpăra produse mai ușor. Astfel nevoia unui site a venit odată cu creșterea numărului de clienți. În momentul în care am început să avem apariții în presa scrisă și la TV, site-ul a început să vândă mult mai bineEste website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
Rețelele de socializare și târgurile la care participăm mă ajuta cel mai mult să promovez produsele și site-ul.Ce alte metode de promovare folosești?
Apariții în presa scrisă și scurte interviuri la TV. Ne ajută foarte mult evenimentele și târgurile la care participăm și mai avem diverse colaborări cu persoane care doresc să ne facă produsele cunoscute în comunitatea lor.Cât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Nu mi se pare că ne ajută. Dacă nu investim sume mari de bani, nu merită reclamele sponsorizate pe Facebook și InstagramDacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Mi-aș dori să am pe cineva care să mă ajute și să mă învețe/ghideze cum să fac mai bine postările în așa fel încât să ajungă la cât mai mulți oameni.Cum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Urmăresc diverse conturi care oferă materiale despre cum să îți promovezi afacerea în online.Ce cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Ionuț Țuța - Secretele marketingului pe InstagramAfacerea mea creativă
Grupul de Facebook Antreprenoare