PURE Salon este un loc special dedicat femeilor, amplasat în zona centrală a Bucureștiului, care funcționează cu sprijinul unei echipe de profesioniști și care se bucură de o reputație excelentă în rândul clientelor.
Motto-ul nostru: Frumusețea este o stare de spirit.
Ce oferim? Soluții pentru ca tu, ca femeie, să arăți bine și să întreții frumusețea ta naturală. Mai exact, servicii de remodelare corporală, epilare definitivă, proceduri de rejuvenare facială, tratamente cosmetice și masaj.
Mai mult decât servicii, la PURE Salon oferim o experiență.
Te invităm să descoperi experiența PURE!
Cum ai pornit pe drumul antreprenoriatului?
În 2017 am considerat momentul oportun pentru a-mi deschide propriul business și a mă orienta către un domeniu care m-a pasionat dintotdeauna, frumusețea.Această decizie a însemnat o schimbare majoră din punct de vedere profesional pentru că am renunțat la 10 ani de experiență pe domeniul în care lucram și am ales un nou drum plin de provocări. Și cu toate acestea, a fost cea mai bună decizie pentru mine, care mi-a adus și cele mai mari satisfacții.
Ești singurul asociat în compania ta?
Da, singură am creat această afacere.Iubești ceea ce faci?
Iubesc tot ceea ce fac, și îmi doresc să pot face mai mult.Cum faci să iubești mereu ceea ce reprezintă afacerea ta?
Atâta timp cât cred că ceea ce ofer aduce valoare adăugată și am încredere în serviciile pe care le ofer, rezultatul este că iubesc ceea ce reprezintă afacerea mea.Ai un brand personal sau un brand al afacerii?
Brandul afacerii este PURE Salon, iar eu ca brand personal m-am asociat în toate contextele cu această afacere.Care e povestea pe care brandul tău o spune clienților?
Ideea de bază a poveștii are la bază convingerea că frumusețea este o stare de spirit, care se regăsește în experiența pe care clienții noștri ajung să o cunoască în momentul în care ne calcă pragul.Ai simțit vreodată că nu comunici cu suflet ci rece și impersonal?
Am pus suflet în tot ce am făcut pentru această afacere, și comunicarea a fost unul dintre aspecte. Bineînțeles, mesajele comunicate au fost filtrate în mod obiectiv pentru a păstra nota de profesionalism.Crezi că e important să comunici eficient, să pui puțină iubire în vorbele adresate clienților tăi?
Emoțiile sunt cele care ne fac să fim oameni. Și emoțiile sunt cele care contribuie la decizia de cumpărare a unui potențial client. Prin urmare, mi se pare esențial să transmiți emoția pozitivă a iubirii prin mesajele transmise clienților.Care crezi că este diferența dintre antreprenoriatul feminin și cel masculin?
Din punctul meu de vedere, femeile implică și factorul emoțional în luarea deciziilor și sunt mai empatice. Însă nu consider că ar fi un dezavantaj, ci pur și simplu este un alt mod de abordare.Cât de flexibilă și adaptabilă ești?
Pentru a rezista pe piața, o afacere are nevoie de un antreprenor care să dea dovadă de flexibilitate și adaptabilitate. Prin urmare, consider că îndeplinesc cele două cerințe, care îmi vin în mod natural.Suntem în luna iubirii și iubim și oameni și afaceri. Cum sărbătorești iubirea în familie?
"Luna iubirii" (așa cum a ajuns să fie cunoscută luna februarie) are doar o conotație comercială pentru mine. În ceea ce privește familia, luna iubirii este în fiecare lună.Ce provocări îți aduce 2024?
2021 este un an cu planuri mari din punct de vedere profesional, un an în care am lansat o nouă afacere tot pe zona de frumusețe, respectiv distribuție produse cosmetice. Iar principala provocare este să ating rezultatele propuse pentru noua afacere.Care sunt proiectele tale de viitor?
Proiectul de viitor principal este să dezvolt activitatea de distribuție atât la nivel național, cât și internațional. Țin să vin cu o precizare, faptul că sunt distribuitor exclusiv pentru un brand de cosmetice coreean (HUBISLAB)Iar în ceea ce privește salonul intenționez să extind gama de servicii prin introducerea unor noi echipamente.
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent?
O carte foarte utilă pentru mine a fost "Focus" de Daniel GolemanMai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată