Sunt Daniela Gruia, mamă a doi pici magnifici și soție de fotograf. Împreună avem un atelier de producție albume fotocarte ce înainte cu 7 ani era dedicat în totalitate fotografilor profesioniști.
Odată cu venirea pe lume a fetiței noastre, am fost foarte impresionată de fiecare moment și mi-am dorit foarte mult să le păstrez, în imagini, așa cum știam eu mai bine. Acesta a fost și click-ul de care aveam nevoie, dându-mi seama că în situația mea, mai sunt cu siguranță multe alte mămici.
De la idee la proiect online, au mai trecut 9 luni pline de discuții, planuri și vise :))
Acum împlinește 7 ani de existență și deși primii ani au fost foarte grei datorită timpului limitat, crescând o dată cu copiii (intre timp a venit și Prâslea) a fost cea mai bună decizie pe care o puteam lua:
- am putut fi alături de alte mămici în situația mea
- am putut fi alături de copiii mei
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Brandul afacerii mele se numește MiniAlbum® si promovează albumele fotocarte pentru copii (mini) cu fotografiile personaleAsta pentru că, deși telefonul îl avem doldora de fotografii, rareori ne uităm la ele cu atât drag ca într-un album, să nu mai pomenim de faptul că, cel puțin teoretic, copiii nu au acces la ele
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Am avut momente în care credeam că impactul este dat de cifrele realizate.Acum cred cu tărie ca feedback-ul clienților este ceea ce ne oferă determinarea și poziționarea ca brand.
Ai un brand personal?
Ca orice casă construită pe o fundație solidă :))Cum ai crescut brandul personal?
Fiindu-mi loială valorilor și principiilor personale. La exterior, este destul de simplu: un fotograf bun și câteva idei geniale așezate în cuvinte ce vând.În spate însă, este viața reală alături de oameni reali, iar asta, este cea mai grea și împlinitoare experiență. Se construiește în timp, cu muncă și verticalitate.
Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Departe de a fi o Madonna dar măcar ținta este fixată :))Pentru mine, implicarea reală în viața oamenilor și dedicarea cu drag, către nevoile clienților, este un factor, praful de stele, cum îmi place mie să cred
Ai o prezență online bine definită?
Atât de bine pe cât mi-am permis dar da, tind să cred că am o prezență constantăCum ai construit povestea afacerii tale?
Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Website-ul a fost primul pas în creerea brandului iar canalele de social-media au venit ca pârghii conexeDacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Fiind un business mic cu resurse materiale mici, a fost destul de complicat însă o dată implementat SEO și tot ce ține de motoarele de căutare, lucrurile se mai simplifica.Încă nu vinde pentru mine, singur.
Mai am de lucrat la acest aspect dar îl promovez pe alte platforme mai mari care sunt de un real folos