Cărțile sunt sigure pentru copii, iar materialele folosite sunt antialergice. Copilul trebuie întotdeauna supravegheat în timp ce se joacă, iar dacă ceva se desprinde trebuie înlăturat imediat.
Toate cărțile pe care le lucrăm pentru copiii cu vârste cuprinse între 10 luni – 7 ani (sau chiar mai mult) se transformă în educative.
Atelierul nostru realizează cărți senzoriale până la vârstă de 10 luni. Cuvântul “senzorial” nu înseamnă numai atingere, ci implică și alte simțuri. Cartea senzorială este liniștitoare pentru copil, oferindu-i posibilitatea de a experimenta diferite tipuri de texturi, forme, materiale, emoții.
Detaliile paginilor pot să surprindă diferite personaje, animale, flori, pomi fructiferi, pot să propună activități logice sau matematice, activități de exersare a mișcărilor fine, învățarea culorilor, fructelor, legarea șireturilor și multe altele.
Confecționată din fetru, cartea senzorială este o alternativă educativă și personalizată ce susține și încurajează dezvoltarea abilităților psiho-motrice (coordonarea mâna-ochi, dezvoltarea mușchilor mici ai mâinii, limbaj și comunicare). De asemenea, stimulează memoria, puterea de concentrare și imaginația.
Atelierul nostru se ocupă cu comercializarea cărților din fetru pentru copii, ce fac parte din categoria jucăriilor educative, creative și logice.
Conceptul „Didi CRAFT” a luat naștere în anul 2015. Încă de la început, echipa noastră și-a propus și a reușit să ajungă cât mai aproape de nevoile și dorințele clienților.
De asemenea, suntem producători de accesorii craft din fetru și din lemn, ceea ce înseamnă că modelele noastre sunt unice pe piață națională și internațională de articole creative.
Cine ești și în ce crezi?
Sunt Andra - mama, soție, antreprenor. Cred în 'visul imposibil', acela de a transformă un mic business într-o legendă, într-un business de familie, într-o afacere pe termen lung, într-o operațiune care să se regăsească în multe generații din familia mea.Care este super puterea ta?
Sunt o persoană inventivă și găsesc mereu resurse pentru a vedea lumina, chiar și în momentele întunecate.Care e afacerea ta și care a fost motivația pentru a o începe?
Didi Craft este al treilea copil al meu. Motivația a fost, evident, dorința de a le oferi copiilor mei jucării interactive și de a-mi oferi mie un moment de liniște 🙂Cui se adresează produsele și serviciile tale?
Produsele mele se adresează, în special, copiilor cu vârste cuprinse între 10 luni și 7 ani, dar și mamelor și femeilor. Pentru că, da, pe lângă jocurile și cărțile educative pe care le facem, ne ocupăm și cu producția și comercializarea de mărțișoare și accesorii din lemn și fetru.Cum îi bucură pe ceilalți afacerea ta?
Primesc foarte multe feedback-uri pozitive din partea clienților mei, mici și mari. Copiii iubesc carticelele senzoriale și educative produse în atelierul nostru.Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești antreprenoare?
În primul rând, s-a schimbat percepția despre business. Să fii șef este normal, dar să fii lider este extrem de greu. Am pornit la drum cu gândul de a fi lider. Un lider al naibii de bun.Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești mămică antreprenor?
Faptul că pot fi lângă copiii mei când doresc, deși nu mai lucrez de acasă. Pot să-mi iau oricând liber pentru a fi alături de ei. Copiii mei sunt foarte importați pentru mine și vreau să le ofer tot ce este mai bun.Care e impactul pe care îl are afacerea ta asupra comunității?
Conform feedback-urilor primite din partea clienților, consider că impactul este unul pozitiv asupra educației copiilor.După ce valori se ghidează afacerea ta?
* integritate personală și profesională: ne respectăm întotdeauna promisiunile și urmărim să acționăm în conformitate cu valorile și misiunea afacerii noastre;* inovare: dorim să implementăm în activitatea curentă idei noi, de la procesul de creație până la cel de marketing;
* capacitatea de adaptare: ne propunem să ne adaptăm rapid schimbărilor, să fim capabili să anticipăm noile tendințe sau chiar să le determinăm, prin produse noi create;
* calitate și performanță: ne dorim că întreagă activitate să fie ghidată după aceste două valori care garantează poziționarea pe piață și parteneriatul de lungă durata cu actualii și potențialii clienți;
Sunt conștientă de faptul că noi, Didi Craft, avem misiunea continuă de a ne dezvolta și de a crește de la zi la zi, investim în dezvoltarea noastră profesională și personală, pentru a putea, la rândul nostru, să oferim inovare și calitate prin produsele noastre.
Cum reușești să găsești un echilibru între familie, business și timp pentru tine?
Familia este cea care îți oferă sprijin și iubire în momentul în care te confrunți cu obstacole de tot felul. Întotdeauna mă încarc cu energie pozitivă când ajung acasă și îmi văd soțul și copiii. Familia mea este foarte importantă pentru mine. De aceea, echilibrul vine de la sine.Ce faci pentru tine? Dă-ne câteva exemple.
Citesc, citesc, citesc și gătesc. 🙂Cum ți-a schimbat business-ul viața?
Am devenit foarte responsabilă și recunoscătoare. Cărțile de dezvoltare personală m-au ajutat foarte mult în drumul pe care l-am parcurs. De asemenea, cheia succesului este less is more: cu cât ai mai puține influențe negative în viață, cu atât reușită este mai mare și mai rapidă.Ce impact are activitatea ta asupra familiei și a copiilor?
Soțul meu m-a susținut încă de la început. Datorită lui am ajuns aici și nu trece săptămâna fără să-i mulțumesc măcar o dată pentru acest lucru.Cum vezi lumea copiilor noștri?
Educația, de orice tip, este cea mai bună zestre pentru viitorul copiilor noștri.Din păcate, școala nu te învață absolut nimic despre educație financiară, stil de viață sănătos, altruism, motivație și multe alte lucruri importante.
Așadar, nouă părinților, ne revine responsabilitatea de a ne ocupa de aceste aspecte din viață copiilor noștri.
Ce facem pentru a-i ajuta să-și găsească calea?
Le călăuzim pașii spre fericire și spre reușită.Cum definești fericirea?
"Fă ceea ce îți place cu adevărat și nu vei mai munci nicio zi din viață ta" - aceasta este fericirea pentru mine.Cum te promovezi?
Prin toate mijloacele posibile:* facebook;
* instagram;
* emisiuni tv;
* bloggeri și persoane publice;
* recomandări (personal, cea mai iubita metodă de promovare. Și gratuită, de altfel).