Produse din ingrediente naturale realizate la malul mării pentru îngrijirea tatuajelor(Cremuța), barbă și mustață(Veles) sau diferite probleme ale pielii (Radiosia).
Cine ești tu și în ce crezi?
Eu cred în comuniunea dintre om și natură.Fiecare din aceste branduri a plecat de la pasiunea mea, Andreea, biolog și farmacist de meserie, pentru natură și beneficiile cu care este ea echipată!
Am ajuns pe acest drum după ce am studiat atât funcționarea universului cât și a mini universului din fiecare dintre noi.
Te-ai gândit la tine ca un super-erou?
UneoriDacă da, ce super-erou ești și care este super-puterea ta?
Un super-erou echipat cu sfaturi și recomandări pentru cei din jur care au nevoie. Pentru fiecare problemă, există și o soluție, și sunt multe șanse să știu acea soluție, chiar dacă de cele mai multe ori nu e pe placul ascultătorului.Accepți jocul în viața ta ca o metodă de dezvoltare și creștere personală?
Da. de mică am preluat jocul ca modalitate de învățare și am păstrat-o în adolescență și în facultate, fiind înconjurată de oameni ce încurajau acest fel de învățare non formală. Acum când petrec mult timp lucrând singură reușesc să folosesc aceleași metode cu succes deoarece știu cât de benefice îmi sunt și cât de mult mă ajută.Ai îmbrățișat gamificarea în afacerea ta?
Da, fiecare rețetă nouă și ingredient nou, studierea și comunicarea cu cei 2 oameni care mă ajută pe partea de marketing și vânzări, vine cu elemente de gamificare.Te gândești că joaca e doar pentru copii și afacerile înseamnă doar seriozitate? Explică-ne de ce.
Nu am gândit niciodată așa. Problema intervine când doresc să colaborez cu oamenii care iau totul prea în serios.Ce jocuri joci tu în viața de zi cu zi?
În afară de rarele jocuri pe calculator sau telefon?Oamenii din jurul meu și copii lor sunt o sursă constantă de jocuri ce își duc influența și bună dispoziția și în mediul de afacere deoarece nu îmi doresc să mai fiu vreodată condiționată de un mediu de lucru sobru și excesiv de serios.
Folosești gamificarea în marketingul produselor și serviciilor tale?
Brandurile Cremuța și Veles sunt gândite să nu fie branduri serioase. Mesajele pe care le folosim pentru publicul țintă sunt adeseori cu tente amuzante deoarece aceasta a fost și scopul de la bun început, să relaționam cu oamenii care doresc acest fel de mesaje în viața lor. plus că, avem o gamă ce se numește Cremuța, ce poate fi mai ludic de atât?Jocul leagă echipa? O face mai închegată și angajații tăi rămân în firmă mai mult timp?
Încă din copilărie am avut ocazia să folosesc jocul ca formă de a se cunoaște mai bine indivizii implicați. Voluntariatul pe care l-am făcut mai toată viața a scos asta la iveală cu fiecare ocazie.Ce jocuri ne recomanzi? Pot să fie boardgames, jocuri ale copilăriei, jocuri de business...
Când vine vorba de echipă, o multitudine de jocuri de "Get to know each other" apoi de creștere a încrederii între ei și abia în a 3 a etapa jocuri ce scot competivitatea la suprafață(aici recomand conceptul de treasure hunts dar și board games de genul Catan).Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent și te-a făcut să te simți veselă sau încântată de afacerea ta?
În general citesc beletristică însă ascult podcasturi ce sunt utile pe partea de business și neuroștiințe (ex: Mind arhitect) plus Ted talks pe diverse subiecte de interes.Mai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată