Consultanți și Creatori de soluții de conținut cu rezultate în afaceri. Ne folosim de puterea cuvântului prin text – articole, descrieri, copywriting pentru social media, recomandăm sau îl plasăm pe canalul adecvat și creștem business. Altfel spus, ne jucăm cu tot felul de cuvinte la modul serios.
Cine ești tu și în ce crezi?
Nu sunt nici genul, nici frumusețea mea fizică, nici urâtul. Nu sunt faptele bune sau rele pe care le-am făcut, nici experiențele pe care le-am trăit. Toate acestea adunate pot vorbi despre mine, despre alegerile mele în diferite etape de viață. Chiar acum sunt în punctul unei noi alegeri. Eu numesc asta, în glumă, Maria și pălăriile ei. Se potrivește temei lunii.:)În ce cred? Cred în viață. Cred în puterea cuvintelor și în bucuria creativității. Cred în perseverența care devine a doua natură când ai găsit calea ta. Cred în puterea naturii când îi dăm voie să fie puternică. Cred în toleranță și echitate socială. Cred în a face lucruri cât de bine poți la un punct, fără a crede în perfecțiunea lucrurilor făcute de oameni. Iar binele începe cu noi. Mai cred că sensibilitatea este puterea mea cea mai mare și slăbiciunea mea.
Și mai cred că e timpul … mă opresc aici.
Te-ai gândit la tine ca un super-erou?
Da, înainte de toate sunt eroul vieții mele, doar eu scriu povestea, nu-i așa?Dacă da, ce super-erou ești și care este super-puterea ta?
Sunt un om cu de toate, așa cum mă arată viața și evenimentele. În unele zile sunt Alice în Țara Minunilor. În altele, Micul Prinț care descoperă Planete. Mai sunt și zile în care sunt Xena, Prințesa Războinică. Mama spune că sunt Emma Hart. Sunt… Maria și pălăriile ei. 🙂Super - puterea mea este și slăbiciunea mea. Sunt hipersensibilă, iar empatia simte binele și răul deopotrivă. Văd dincolo de emoții și poate fi un dar, astfel înțeleg ce anume vor să comunice antreprenorii, văd afacerea lor ca o proiecție a aspirațiilor lor. Așa mă conectez la oameni. Dar e și o parte mai puțin plăcută. Ultimii ani au fost încărcați cu frică, iar aceasta este de departe de mă stimula pozitiv.
Accepți jocul în viața ta ca o metodă de dezvoltare și creștere personală?
Absolut, da! Am spus deja. Mă văd ca o Alice căutând magia sau săpând scorburi adânci pentru a găsi răspunsuri. Așa găsesc idei noi.La mine copilăria e parte din identitatea mea, la nivel de credință și vine încă din nume. Corina înseamnă femeia- fetiță, vine din greacă. Kore care era o zeiță, iar diminutivul Korinna chiar asta înseamnă, "fetiță". 🙂 Anul acesta am citi în Jung că există arhetipul Kore. Așadar, copilăria și femeia fetiță, jocul și joaca la mine sunt în nume, în arhetip, la nivel de identitate și, implicit, în tot ce fac.
Ai îmbrățișat gamificarea în afacerea ta?
Fiecare zi este completată de lucruri serioase făcute din bucuria jocului.Te gândești că joaca e doar pentru copii și afacerile înseamnă doar seriozitate? Explică-ne de ce.
Nici pe departe. Din joc, joacă și perspective diferite, aparent puerile, se naște creativitatea. Iar din creativitate cresc oportunități.Ce jocuri joci tu în viața de zi cu zi?
Încă mă joc de-a Zâna care face magie din puterea cuvintelor și a modului în care privește lumea dincolo de culori, sunete, miresme și emoții. Altfel, din timp în timp, testez jocurile lui De Bono și, să păstrez creativitatea activă, mă joc de-a imaginația întrebându-mă ”cum ar fi să?...”Iubesc jocurile de cuvinte și, chiar dacă le joc mental, le tot întorc, ca pe o minge, le rostogolesc, până apare un curcubeu de semnificații.
Ce jocuri folosești pentru a-ți motiva copilul și a-l educa?
Nu am copii, dar sub o formă sau alta am găsit o cale să contribui în educația copiilor, vara aceasta fiind implicată în mai multe tabere de vară unde voi preda storytelling sau marketing. Similar, sugerez exerciții din cuvinte și jocuri de imaginație.Ce jocuri folosești în echipa ta pentru a-i motiva să se educe?
Echipa mea e formată din colaboratori, posibil să rămână astfel, fiind un model care mă ajută. Colaboratorii mei se joacă de-a lucrul serios.Ce jocuri folosești tu sau echipa ta pentru a finaliza anumite proiecte?
Nu am nevoie. Sunt înconjurată de colaboratori, freelanceri, responsabili care iau lucrurile în serios și când se joacă.Folosești gamificarea în marketingul produselor și serviciilor tale?
Într-un fel da. Scriu, de multe ori, texte jucăușe, care fac trimitere la personajele copilăriei. E, într-un fel, un joc de rol cu timpul și vârstele.Vezi vreo diferență în echipa care se joacă? Sunt mai productivi? Se cunosc mai bine?
Pot spune altceva. Am văzut echipe care iau lucrurile mult prea în serios, mai ales, iau competiția mult prea în serios și ajung la extenuare prea devreme.Am mai văzut și echipe care au încurajat jocul și care, din acest joc, au scos noi idei de produse.