Conținutul stă la baza a tot ceea ce se face. Abordez povestea brandului din punct de vedere jurnalistic, cu accent pe relevanță, creativitate și interacțiune.
Licențiată în Jurnalism și Comunicare , absolventă a unui MBA în business, specializată în Publicitate la Universitatea București, cu o experiență de peste 7 ani în domeniu. Realizez conținut pentru orice afacere sau branding personal:
- conținut site,
- strategii de conținut,
- newsletter,
- articole de blog,
- descriere produse,
- interviuri,
- promovare,
- consultanță.
Foto: Amarandei Vicentiu, Pro Business
Inspir publicul oferindu-i conținut atractiv menit să creeze experiențe frumoase, care oferă vânzare, promovare. Conținutul creat are ca obiectiv creșterea imaginii, vânzarea și vizibilitatea serviciilor sau/și produselor, dar și al personajelor implicate.
A scrie conținut nu ține doar de talentul literar al autorului, ci şi de specializarea sa în scrierea optimizată pentru motoarele de căutare, de pregătirea sa în marketing şi de cunoaşterea ultimelor tehnologii şi strategii din domeniu, dar şi a pieţei şi a concurenţei, astfel încât fiecare membru al publicului ţintă să simtă că:
- mesajul este personalizat special pentru el
- cât este de important și de valoros pentru emitent.
Aceste aspecte mă diferențiază în piață, unicitatea și personalizarea fiecărui client. Fiecare afacere este unică și are o abordare unică, chiar dacă domeniul este comun, pentru că fiecare are o viziune, o strategie, un scop și o abordare.
Toți suntem oameni, dar fiecare dintre noi avem nevoi diferite, exact așa este si în business. De aceea, creez conținut dedicat fiecărei client în parte, oferind astfel elementul unic al său în piață.
Cum ai hotărât să deschizi afacerea?
În pandemie am simțit o creștere considerabilă. Toată lumea dorea să fie prezentă în mediul online și de aici a pornit nevoia de conținut strategic, conținut care să vândă, să promoveze produse, servicii, dar și persoane.Ai știut de la început cum va funcționa afacerea ta?
Strategia mea de business este orientată către client. Îmi place să-mi aleg clienții, iar împreună să ajungem la acel rezultat care eu să îl dau drept exemplu, iar clientul să fie mulțumit de rezultatele obținute pe perioada colaborării și nu numai.Ai urmat cursuri de antreprenoriat? Dacă nu, ce alte cursuri ai urmat?
În pandemie am testat diverse strategii, știind că piața se va schimba, consumatorul va avea alte nevoi, mai pe scurt, repoziționarea. Dar recunosc, că am muncit foarte mult, am avut volum foarte mare de muncă.Mi-am completat cunoștințele cu diverse cursuri în IT, dar cel mai super curs pe care sunt tare mândră că am reușit să-l fac, este cel de la Google. Mi-am luat autorizare pe tot ce înseamnă marketing și conținut.
Planul afacerii este să ofer unicitate fiecărui client în parte.
Accepți ideile neconvenționale în afaceri? Daca da, ce fel de idei?
Totul este în funcție de proiect!Ai simțit în perioada aceasta că trebuie să găsești metode pentru a fi mai productivă?
Productivitatea este o calitate care mă reprezintă, mereu creez metode pentru a veni cu cei mai actual și funcțional în piață. Sincer, în această perioadă, nu-mi ajunge timpul, la câte idei am. )))Ce înseamnă pentru tine a fi productivă?
Productiv pentru mine înseamnă atunci când clientul meu a reușit să scaleze afacerea, brandul cu ajutorul conținutului, reclamei, strategiei elaborate de mine.Atunci când îmi propun lucruri și se realizează. Prin muncă se obține totul!
Ce metode folosești pentru a fi productivă?
Organizarea în lucru este cea mai bună metodă. Folosesc mediul digital pentru a fi Smart și pentru a reuși la întâlniri offline, discuții online, ședințe, interviuri, etc.Ce instrumente folosești pentru a fi productivă?
Google Calendar, Microsoft Teams, Google Drive și alte aplicații utile organizării mele care mă ajută să fiu productivă în tot ceea ce fac. Deseori, le folosesc și în scop personal, nu doar profesional. Sunt foarte utile, te ajută mult.Care sunt proiectele tale de viitor?
În viitorul apropiat urmează să-mi lansez o platformă media, cu un concept unic, axată spre conținutul de calitate și centrată spre antreprenoriat, unică aș zice eu la momentul acesta în România.Vreau să ofer posibilitatea antreprenorilor români să-și promoveze serviciile, produsele prin viziunea unui expert în conținut, astfel oferindu-le un capital de imagine.
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent?
Vă recomand cu toată încrederea, cartea ,,FAKE NEWS ȘI DEZINFORMARE ONLINE: RECUNOAȘTE ȘI VERIFICĂ. Manual pentru toți utilizatorii de internet,, autor: Bogdan Oprea.O recomand tuturor, este o carte despre influența maselor, fenomenul dezinformării, verificarea informațiilor, rețelele de socializare, etc. Consider că fiecare antreprenor trebuie să cunoască elemente de bază pentru a-și ajuta afacerea și mediul din care face parte.
Domnul Oprea Bogdan mi-a fost profesor în Facultate și confirm profesionalismul, dedicația către acest fenomen al dezinformării din zilele noastre.