Clothes with Love by Anca Mazilu este un brand romanesc apărut din dorința de a contribui la starea ta de bine prin intermediul articolelor vestimentare pline de feminitate!
Hainele au linii drepte, fine, feminine, cu elemente care le dau o notă unică, deosebite și practice! Țesăturile sunt alese cu mare grijă, predominând țesăturile cu fibră naturală.
Misiunea brandului este ca fiecare articol pe care îl îmbraci să te facă să spui “Sunt perfectă așa cum sunt!”
Este un brand care vrea să activeze feminitatea și super puterile tale interioare, pentru că hainele îți pot da energie și o stare de bine.
Cum au fost ultimii ani pentru afacerea ta?
21 aprilie 2021 a fost anul în care am lansat business-ul timid, am început cu o pagină de facebook, dar cu multă pasiune și dorință de a transmite ceea ce îmi place să fac prin intermediul hainelor.În septembrie 2021 am lansam site-ul și eram tare mândră de evoluție, decembrie 2021 a fost prima lună în care am înregistrat profit. În concluzie, 2021 a fost un an excelent, un an al pandemiei în care multe firme se închideau, am reușit să lansez un business care a devenit profitabil în 8 luni de la lansare și care a avut o creștere 100% organică.
Ce ai învățat în pandemie despre tine?
Am învățat că atunci când ai un vis și un pic de curaj poți reuși chiar dacă totul în jur este de un gri cenușiu pe care îl dă pandemiaCe ai învățat în criza medicală despre afacere ta, colaboratorii sau angajații tăi?
Criza medicală a venit și cu multe oportunități pe lângă toate neplăcerile ei. Vânzările s-au mutat mult în online, iar pentru mine acest lucru a fost un plus. Am avut șansa să încep colaborări cu specialiști de top din diverse domenii și asta pentru că pandemia le-a creat ferestre noi și dorința de a cunoaște oameni noi.Te-ai gândit cum va funcționa în 2024 afacerea ta? Vei schimba strategia de business?
Voi păstra tot ce a funcționat în 2021 și voi aduce acțiuni noi de creștere pe care nu le-am sțiut în 2021 sau nu am reușit să le pun în practică.Îmi imaginez că voi avea o echipă de lucru cu ajutorul căreia voi face campanii de marketing de succes, că voi lansa linii noi de business, că voi avea multe apariții TV și articole scrise în presă despre business, astfel încât să ajung în garderoba cât mai multor femei din întreaga lume.
Ce obiective ai pentru acest an?
Să triplez volumul vânzărilor, să deschid două segmente noi de business și să am un spațiu nou de lucru.Ai planificat deja tot ce dorești să realizezi cu afacerea ta în acest an?
Dinamica zilelor de lucru este atât de mare încât multe lucruri planificate deja au suferit câteva modificări. În concluzie, nu este chiar totul planificat, dar da, lucrez constant să am o planificare cât mai bine gândită pe termene lung.Accepți ideile neconvenționale în afaceri? Daca da, ce fel de idei?
Accept, analizez și apoi decid dacă le pun în practică. Spre exemplu mi s-a sugerat sa fac acțiuni pentru love brand și să încep să postez ce fac în diferite momente ale zilei. Ideea îmi place, dar mă scoate puțin din zona de confort.Ai simțit în perioada aceasta că trebuie să găsești metode pentru a fi mai eficientă?
Sigur, lucrez zilnic să îmi îmbunătățesc modul de lucru.Obiectivele pentru anul acesta sunt construite SMART sau SMARTER?
Așa ar fi trebuit, dar nu am stat efectiv sa lucrez pe modelul SMART.Care crezi că ar trebui să fie modificările pe care să le aducem în stabilirea obiectivelor de business pentru anul acesta?
Strategii noi de marketing, poziționare diferită pe piață astfel încât brandul să aibă vizibilitate, sa devină și cunoscut.Cât de flexibilă și adaptabilă vrei să fii?
Cât se poate de flexibilă, cred cu tărie în "acţionează în momentul potrivit " iar pentru asta trebuie să acționezi chiar și cu o strategie diferită atât timp cât este în valorile tale.Ce metode folosești pentru ca angajații tăi să se adapteze acestor obiective?
Punctez beneficiile și riscurile și le spun că asumarea riscului și deschiderea sunt calea spre învățare și evoluție, indiferent dacă iese sau nu.Ce instrumente folosești pentru ca angajații tăi să fie productivi?
Aici nu se aplică la mine pentru că am doar colaboratori în momentul de față. Însă aș face un planning zilnic de 10 min în care fiecare să spună care sunt acțiunile zilei respective.Dacă ar fii să faci o previziune legată de anul 2024, ce îți va aduce anul acesta bun pentru tine și afacerea ta?
Da, cu strategii noi de marketing și planuri noi de lansări am toate șansele să fac din 2022 un an magic.Ce provocări vezi în 2024 pentru mediul de afaceri?
Cred ca provocarea este dată tocmai de planul meu ambițios și de dorința de a fi mai bună în fiecare zi. Este provocator dar și frumos.Care sunt proiectele tale de viitor?
Să implementez strategii noi de marketing, campanii, poziționare de brand puțin diferită, apariții TV și articole scrise în presă.Să lansez cel puțin două segmente noi de business
Să am o echipa de lucru formată din cel puțin 2 sau 3 colegi cu care să am acel planning zilnic. Să am un spațiu nou de lucru
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent?
Acum citesc Sufletul banilor și este o carte care îmi dă multe emoții și mă trece prin multe stări și conștientizări tocmai pentru că abordarea mea față de bani era una de subordonare.Am abonament premium pe platforma Upriserz unde ascult aproape zilnic un curs sau rezumatul unei cărți.