Noi suntem echipa „Cărțile Samirei” și vă aducem cărți minunate de la foarte multe edituri din Europa și Statele Unite ale Americii în mai multe limbi la prețuri accesibile. Suntem veseli, iubim cărțile tare mult și ne dorim ca fiecare colaborare cu noi să creeze amintiri frumoase și de durată.
Cine ești și în ce crezi?
Sunt Roxana Mihuț, am 32 ani, profesoară de meserie și, de 3 ani, „Cărțile Samirei” este proiectul meu de suflet care a crescut în fiecare zi la fel cum au crescut cei 3 copilași ai mei: Anne Samira (8 ani), Caleb Gabrian (4 ani), Talita Natalia (2 ani). Da, acest proiect poartă numele primei mele fetițe, Samira!Recunosc faptul că mă ajută extrem de mult, în recomandări către cliente, experiența preferințelor copilașilor mei în anumite etape ale vârstei lor, cât și studiile licențiale și masterale în domeniu. Am terminat Facultatea de Litere, specializarea limba și literatura română - limba și literatura engleză, a Universității "Babeș-Bolyai" din Cluj-Napoca.
Care este super puterea ta?
Sunt mamă, la fel ca majoritatea de aici. Cele 24 ore sunt la fel pentru toată lumea, însă încerc să fiu foarte organizată. Evident, pasiunea mă ajută să mă trezesc de dimineață și să mă pun pe treabă, însă organizarea, disciplina este cheia spre succes.Nu am considerat niciodată copiii o piedică în calea pasiunilor mele. Cuvintele potrivite pe care le-am găsit (cu privire la mine, copii, organizare, cărți, lucruri în general) sunt: „Mă strecor”.
Care e afacerea ta și care a fost motivația pentru a o începe?
De mică mi-au plăcut cărțile. Citeam zi și noapte. Orice. Oricât. Experiența acumulată în toți acești ani adunată la cei 5 ani de studii în domeniu, cât și faptul că predam în învățământ și deja îi aveam pe primii doi copilași, Samira, respectiv Caleb, m-au făcut să îmi doresc să trec la un alt nivel: acela de a împărtăși recomandări potrivite pentru copilașii cu persoane deschise spre cunoaștere și învățare prin achiziționare de cărți pentru copii.Așadar, m-am străduit să aduc o gamă diversă de titluri de la foarte multe edituri din Europa, respectiv Statele Unite ale Americii în mai multe limbi, noi și second-hand în stare foarte bună la prețuri cât mai accesibile. Fiecare copil merită să aibă cel puțin o carte.
Cui se adresează produsele și serviciile tale?
La „Cărțile Samirei” se găsesc cărți interesante pentru adolescentul obișnuit cu tehnologia, pentru copilașii de grădiniță sau școală, chiar și pentru nou-născuți. Recomandările editurilor încep de la câteva luni de viață până la 18 ani.Cum îi bucură pe ceilalți afacerea ta?
Cărțile acestea sunt foarte frumoase, de calitate, accesibile, iar aceste lucruri nu le spun doar eu, ci mii de copii din țară și nu numai pe care mi-am dat silința să îi bucur în decursul acestor 3 ani. De asemenea, primesc multe mesaje și fotografii sau video unde văd că toată munca mea făcută cu drag își atinge scopul.Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești mămică antreprenor?
De când sunt mămică antreprenor sunt mult mai organizată în toate domeniile, mult mai atentă la cheltuieli și mult mai receptivă la nevoile celorlalți.Care e impactul pe care îl are afacerea ta asupra comunității?
Mă străduiesc să aduc cărți cu tematici cât mai diverse pentru a crește interesul copiilor pentru lectură și citit.Cum reușești să găsești un echilibru între familie, business și timp pentru tine?
Ca în orice afacere, o femeie are responsabilități duble, având în vedere că fiecare afacere este legată, direct sau indirect, de familia, de copilașii ei. Nu pot spune că fiecare zi a mea se termină cu brio, însă pot să vă împărtășesc anumite lucruri pe care eu, mamă de 3, mă străduiesc să le aplic:* Mă trezesc în fiecare zi la ora 7, de luni până sâmbătă.
* Îmi încep ziua cu rugăciune și cu o mică citire din Biblie. Îmi dă o stare de bine și mă face să privesc ziua dintr-o perspectivă pozitivă.
* Cafeaua o beau de la ora 8 până la ora 15 în timp ce lucrez.
* Lucrez dimineața 2 ore, la prânz 2 ore și extrem de rar seara deoarece e timpul cu familia.
* Nu pierd timp prețios în fața televizorului sau a telefonului. Prefer să fac activități cu copiii, să ajut cliente, să învăț de la alții să mă dezvolt personal sau efectiv să introduc cărți pe site. Mai precis, prefer să mă organizez eficient și să mă relaxez în mod constructiv.
* Deoarece, în primul rând, organizarea este cheia spre succes, îmi planific cu o seară înainte activitățile pe care doresc să le bifez în ziua următoare și mă străduiesc să le duc la bun sfârșit.