Suntem casă de producție de film.
Lucrăm să ne finanțăm cât mai independent proiectele de film și construim o comunitate prin evenimente, împreună cu alți artiști cu care rezonăm și cu publicul pe care îl creștem împreună.
Personal ofer și servicii foto b2b pentru evenimentele altora 🙂
În ce domeniu activezi?
Unii oameni îi zic cultural, alții entertainmentCând ai deschis afacerea?
Ca echipă existăm parțial din 2013, ca nume/brand din 2015, ca fotograf lucrez din 2016, iar firma și festivalul există din 2023.Ai simțit în vreodată că trebuie să te reinventezi?
Când am terminat liceul tot ce voiam să fac cu viața mea era să mă uit la filme toată ziua, așa că m-am făcut jurnalist de film. Mi-am dat seama foarte repede că ups, nu-mi place deloc să scriu, dar fără experiență sau educație în altceva mi-a luat câțiva ani să scap. Văzând atâtea filme m-a prins mai tare partea vizuală așa că m-am dus la Facultatea de film - secția Imagine, și de la cocktailuri pe plajă și conversații filosofice la festivaluri de film am trecut la panouri electrice, fizica luminii și cărat șine de trav. Mi-a plăcut mult partea “de șantier”, mai ales electrica, dar nu am cea mai fericită sănătate ca să pot face asta la nivel profesional, plus că lucrând în echipă am descoperit că mi se potrivește mai bine regia, așa că pasiunea pentru vizual am transformat-o în meseria de fotograf. De atunci direcția a rămas aceeași, dar căile pe care merg acolo se cer reinventate permanent.Cum te-au afectat noile modificări fiscale din 2024?
Pentru că am deschis firma în 2023 și nu am un background de business, încă am mentalitatea că sunt o grămadă de necunoscute pe care trebuie să le învăț de la zero și când mă lămuresc apar altele noi. Așa că în capul meu e-factura e cam pe același raft cu cum folosesc Excel, ce e aia KPI, ce fac cu casa de marcat și așa mai departe. Din fericire lucrez cu o firmă de contabilitate care a pus la punct un sistem propriu de facturare foarte practic și unde găsesc explicații și îndrumare când am nevoie.Vezi această perioadă ca una de reinventare, de acceptare a ideilor neconvenționale?
Întotdeauna e o perioadă de reinventare și acceptare a ideilor neconvenționale, altfel ne fosilizămAi acceptat cu brațele deschise ideea de noi oportunități în afaceri?
Dacă se potrivesc cu direcția și obiectivele mele, da. E important să fim și decisivi, nu doar deschiși la nou, uneori o aparentă oportunitate poate să fie un ocol care doar ne întârzie pe drum în loc să ne ajute.Ai profitat la maxim de noile oportunități? Dacă da, cum ai făcut asta?
Ca echipă de film ne gândeam de mai multă vreme să facem un eveniment de showcase cu filmele noastre, dar hai mai bine împreună cu mai mulți artiști, dar a venit apocalipsa. În pandemie mi-a stat mintea numai la muzică live și cum am scăpat m-am apucat de fotografie de concert. Dintr-una într-alta ideea noastră de eveniment a devenit propriul nostru festival de muzică, film și alte arte, TURBOKINK, împreună cu Control Club. Pe cât de kamikaze a fost prima ediție a ieșit minunat și plănuim ediția 2 mai mare la toamnă.Pe lângă asta am început să particip la târguri, inițial ca fotograf cu printuri fine art, dar pe drum mi-au venit idei și pentru casa de producție. În muzică vânzarea de merch și produse digitale e norma, dar în filmul independent e mult mai rar, mai ales local. Îmi place interacțiunea asta directă cu publicul mult mai mult decât online-ul și văd că deschide multe conversații și schimbă prejudecăți despre filmul românesc.