Creez creme și alte minuni cosmetice cu energia Lunii. Mai adaug și intenții bune, zâmbete și multăăă iubire, apoi le împachetez cu blândețe și le trimit către oamenii minunați care vor să le asculte poveștile.
Poveștile sunt unice, la fel că fiecare din noi, dar tema lor e aceeași: iubirea de sine.
Cine ești tu și în ce crezi?
O femeie care a descoperit că se poate că lucrurile să fie făcute și altfel: în tihnă. Cu bucurie. Și pentru a-i ajuta pe ceilalți.Cred în puterea blândeții, a lui împreună și în energiile care ne înconjoară. Totodată, am văzut câtă putere au cuvintele și cât de mult contează să te iubești tu pe tine și să te susții, să ai încredere în intuiția ta.
Te-ai gândit la tine ca un super-erou?
Nu m-am gândit la asta până acum, dar bănuiesc că aș putea zice că sunt un fel de super-erou.Dacă da, ce super-erou ești și care este super-puterea ta?
Unul care creează niște produse cosmetice magice, care ajuta oamenii să își facă timp pentru ei, să fie blânzi cu ei înșiși și să se descopere, să se tolereze, să se iubească.E fantastică senzația pe care o trăiesc când vin oamenii și îmi spun cât de mult le plac produsele mele, cât de mult bine le fac și cât de frumoase sunt poveștile pe care acestea le spun.
Accepți jocul în viața ta ca o metodă de dezvoltare și creștere personală?
Categoric. Jocul și curiozitatea fac că totul să vina natural. În lipsa acestora... e greu, frig și întuneric. Rigiditatea ne este reper, iar frica este la tot pasul.Ai îmbrățișat gamificarea în afacerea ta?
Fără să fiu conștienta de asta, am făcut-o. Fără abordarea aceasta asupra lucrurilor, aș fi rămas în capcana rigidității și a exactului, pierzând, astfel, ocazia să simt, să trăiesc, să mă conectez cu ceea ce creez și cu oamenii pentru care onorez comenzi.Te gândești că joaca e doar pentru copii și afacerile înseamnă doar seriozitate? Explică-ne de ce.
Categoric nu. E nevoie de limite, evident, de analiza riscurilor și de un simt analitic ascuțit în afaceri, însă orice e lipsit de emoții are șanse foarte mici să crească și să se dezvolte dincolo de un anumit nivel. Până la urmă, toate poveștile de marketing nu fac nimic altceva decât să se joace cu nevoile și emoțiile oamenilor, convingându-i că au absolută nevoie de produsul tău că să ajungi să iți îndeplinești o nevoie sau o dorință, nu?Ce jocuri joci tu în viața de zi cu zi?
Orice e nevoie că să râdem în familie zi de zi. De la imitat voci, de-a v-ați ascunselea și concursuri de alergat, până la descoperit natura și desenat, oricât de stângaci ar ieși, diverse lucruri / obiecte de ghicit.Ce jocuri folosești tu sau echipa ta pentru a finaliza anumite proiecte?
Momentan e un joc de a descoperi cât de creativă pot fi și cât de mult mă pot plia pe nevoile oamenilor, conectandu-mă cu ei pentru a le creea un produs pe care și-l doresc.Ce jocuri ne recomanzi? Pot să fie boardgames, jocuri ale copilăriei, jocuri de business...
Orice vă face să radeți mult, pentru că și prin râs se eliberează corpul, nu doar prin plâns și urlat. Așa că... liber la veselie!PS: atenție, aceasta aduce, după sine, și conectare. 😉
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o recent și te-a făcut să te simți veselă sau încântată de afacerea ta?
"De la idee la bani" și "Femei care aleargă cu lupii" sunt în cap de listă zilele acestea.Mai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată