Pentru multe dintre noi începerea afacerii a venit fie dintr-o nevoie personală neacoperită de altcineva, fie dintr-o expertiză valoroasă pe care am considerat că o putem împărtăși cu lumea, pentru mine a fost această a doua variantă.
Am pornit pe drumul ăsta în 2010 și mi-am dat seama repede că această expertiză valoroasă care este miezul afacerii mele reprezintă doar 30% din ce înseamnă să conduc o afacere, iar restul de 70% intra în cazul meu în categoria managementul timpului, operațional, relații cu clienții, marketing, finanțe și fiscalitate, luarea deciziilor, managementul oamenilor, vânzări … și era nevoie de o multitudine de alte competențe pe care a trebuit să le dobândesc. Din 2010 învăț antreprenoriat și business, făcând, greșind, investind în programe, cursuri, retreat-uri de business, școli și din când în când făcând și bine multe lucruri 🙂
Cea mai mare provocare însă, a fost că atunci când făceam bine într-o arie nouă de competență, nu știam de ce a ieșit bine, ca să pot replica din nou și din nou acel CEVA, ca să fac bine în mod constant. Am început să documentez acest parcurs și am reușit în ultimii ani să dezvolt o metodă de lucru care pe lângă faptul că te învață CUM se fac lucrurile, îți arată și modul prin care, dacă o aplici constant, poți obține rezultate pozitive în mod sustenabil, de fiecare dată.
AS Business Navigator este un program complex și complet, o școală aplicată de antreprenoriat, modelată pentru afacerea ta, unde te însoțesc la fiecare pas în cum să faci lucrurile să meargă pentru tine. Îți aduc instrumente din management, din lumea de corporație, dar totul adaptat la flexibilitatea și nevoile unei afaceri antreprenoriale din România. Toată metoda este testată și validată și pot să îți promit că la finalul celor șase luni de program, îți vei fi dublat eficiența în business, iar asta se va reflecta pe deplin în rezultatele tale.
La finalul programului, vei avea un Plan Strategic de Business pentru afacerea ta, adaptat la nevoile tale de piață și de maturitate de business pe care îl implementezi cu succes cu ajutorul mentoratului și pe care îl poți folosi în mod continuu și repetat pe toată perioada în care vei avea și vei dezvolta business-ul curent.
Invitație
Pentru a afla ce îți propune programul, te invit joi, în 21 septembrie de la ora 17:00 la un Webinar online despre Planificare Strategică.
Ce îți propun în acest webinar?
O abordare structurată a afacerii tale în patru arii de competențe antreprenoriale.
- Elemente esențiale pentru planificarea strategică
- Secretele managementului performanței
- Construirea competențelor de leadership
- Practici corporate aplicate în antreprenoriat
Cui îi este dedicat?
- Antreprenoarelor hotărâte să-și dezvolte afacerile și să-și lase amprenta pe scena de business din România.
- Antreprenoarelor care se confruntă cu provocări legate de gestionarea echipelor în creștere, optimizarea proceselor operaționale, crearea de strategii solide de afaceri pentru a asigura investițiile și scalarea, provocări de timp și prioritizare pentru a pune dezvoltarea afacerii înaintea urgențelor operaționale.
- Antreprenoarelor preocupate de menținerea unui echilibru sănătos dintre muncă și viața
Dacă și tu:
- Te lupți cu alinierea eforturilor echipei tale cu obiectivele strategice ale afacerii,
- Ai nevoie de îndrumări privind tehnicile eficiente de management al performanței,
- Ești interesată să-ți îmbunătățești abilitățile de leadership, delegare și comunicare organizațională,
- Ești îngrijorată de peisajul afacerilor în România și dorești să-ți poți adapta practicile rapid ca afacerea ta să rămână relevantă pentru clienții tăi,
- Îți dorești să colaborezi cu antreprenori like-minded din România,
Atunci acest program este pentru tine.
De ce ai nevoie pentru a participa?
- Disponibilitate de timp – minim 5 ore/ săptămână (1 oră/ zi)
- Dorința de a-ți dezvolta sustenabil afacerea
- Deschiderea de a lucra cu un mentor de business în mod susținut și constant pentru a-ți dezvolta business-ul, de a face echipă cu alți antreprenori și de a discuta deschis despre afacerea ta
- Să participi la webinarul din 21 septembrie, de la ora 17:00
Program și înscriere în program
Programul începe în prima săptămână din Octombrie.
Valoarea totală a programului – 4200 euro
Oferta pentru Comunitatea Antreprenoare
- Discount 100% pentru primele 5 Antreprenoare care se înscriu la program!
- Instrumentele de lucru aferente fiecărei sesiuni
- În fiecare săptămână 2 ore întâlniri live de mentorat și Q&A
- Peste 30 de ore de parte teoretică prin cursuri
- Peste 40 de ore de practică în perechi și grupuri
- Manuale și materiale de lucru
- Acces permanent la comunitate
- Suportul meu permanent și constant
Mentor – Aura Serea
Antreprenor | Business Mentor | Trainer | Consultant de Management
- 22+ ani în roluri și proiecte de Dezvoltare Organizațională, Talent Management & Planificare Strategică
- 22+ ani de Design și Livrare de Training și Arhitectură de Învățare
- 13 ani în linia întâi de business
- 15+ ani în Consultanță în Dezvoltare Organizațională și Managementul Performanței
- 6 ani de experiență de People Management
- 10 țări în care am făcut design și implementare de sisteme de management de performanță în ultimii 7 ani, incluzând UK, Kuwait, Sri Lanka, UAE – Dubai, Arabia Saudită, Oman și România