Cum se numește comunitatea pe care ai creat-o și cui se adresează?
Comunitatea pe care am creat-o se numește Handmade Transilvania și se adresează designerilor, artiștilor, micilor producători din zona food și producătorilor de cosmetice naturale – tuturor celor care creează cu mâinile și cu sufletul produse utile și totodată cu un aspect care merge spre zona e artă și design.
Când te-ai hotărât să creezi comunitatea și de ce?
Am decis să creez această comunitate în 2016, când am observat că nu există evenimente destinate persoanelor din aceste domenii și când am simțit o nevoie putrenică de a socializa și purta discuții cu persoane care să aibă preocupări similare cu ale mele. La vremea aceea lucram singură, de acasă în domeniul creativ.
Care este scopul acestei comunități?
Scopul acestei comunități este de a crea un cadru în care micii producători să se întâlnească cu publicul interesat de produsele lor și mai ales de a găsi un mediu în care să lege prietenii, parteneriate, colaborări pentru a-și crește micile afaceri creative.
Ce aduce în plus față de alte comunități de antreprenoare?
Comunitatea Handmade Transilvania se deosebește de alte comunități de antreprenoare prin faptul că este nișată pe domeniul creativ.
Ce impact a avut comunitatea ta asupra membrelor ei?
Membrele comunității au legat prietenii, au dezvoltat parteneriate, s-au unit pentru spații comune de lucru și producție, au dezvoltat noi proiecte care să susțină femeile artist, designer, care produc cosmetice și alimente.
Cum promovezi comunitatea?
În prezent promovez comunitatea prin evenimentele pe care le organizez și în cadrul altor evenimente sau întâlniri de business la care particip.
Ce evenimente organizați în perioada următoare?
Ultimul eveniment a fost târgul de primăvară de la începutul lunii martie. Bilunar, joia, susțin cursul Business Heartset în parteneriat cu Cristina Mureșan-Toth, dedicat industriilor creative. Urmează evenimente mai complexe pe care le vom anunța imediat ce sunt puse la punct detaliile.
Lasă-ne un gând pentru antreprenoarele care vor să devină membre ale comunității tale.
Arată lumii ceea ce faci, lasă-te descoperită și vei înțelege și mai bine ce ai de făcut pentru a avea succes.