Numele meu este Ramona Șerbănica sunt expert contabil și lucrez de 10 ani cu sute de firme. Datorită interacțiunilor pe care le-am avut cu antreprenorii am realizat ca este nevoie de informație, de claritate la început de drum cat si pe parcursul călătoriei în antreprenoriat.
Misiunea mea este de a aduce o nouă imagine contabilității- mai puțin rigidă și a oferi educație fiscală celor care au nevoie.
Cum se numește comunitatea pe care ai creat-o și cui se adresează?
„Comunitate online de suport contabil si fiscal pentru antreprenori” https://www.facebook.com/groups/874155712786707/
Comunitatea se adresează atat viitorilor antreprenori cat cei care au deja o afacere.
Când te-ai hotărât să creezi comunitatea și de ce?
M-am hotărât să deschid comunitatea în septembrie 2018 deoarece observasem că există nevoia de informație în domeniul fiscalității și contabilității, atat pentru cei care vor să-și deschidă o afacere cat și pentru cei cei ce au o vechime în business-ul lor.
Care este scopul acestei comunități?
Scopul acestei comunități este de a oferi informații în domeniul fiscalității și contabilității pe înțelesul antreprenorilor. Informații traduse într-un limbaj cât mai prietenos și mai puțin rigid.
Ce aduce în plus față de alte comunități de antreprenoare?
Este singura comunitate din mediul online ce oferă suport contabil și fiscal antreprenorilor. Informația este transmisă într-un mod prietenos și temele alese pentru webinarii sunt cât mai specifice deoarece o informație transmisă într-un mod general nu poate fi aplicată în business. Așadar informațiile pot fi aplicate imediat. Interesul meu este sa vorbesc direct din practica mea cu clienții mei și nu sa transmit informații standard.
Ce impact a avut comunitatea ta asupra membrelor ei?
Impactul avut asupra membrilor este unul foarte mare deoarece lipsa de informație din acest domeniu este atât de acută incat orice informație adusă de către comunitate este de mare interes.
Cum promovezi comunitatea?
Comunitatea este promovată prin anunțarea diverselor webinarii pe pagina de business, Topexpert Contabilitate & Audit https://www.facebook.com/Expertcontabiltop/ cat prin recomandările făcute de către antreprenorii ce sunt deja în comunitate.
Ce evenimente organizați în perioada următoare?
Lunar organizăm webinarii live gratuite pe cele mai de interes teme, alese de către membrii comunității.
Ultimul webinar gratuit a fost pe tema: “Contabilitatea magazinului tău online” unde am discutat despre programe de gestiune, cum sa îți ușurezi cat mai mult munca în aceasta afacere, documente obligatorii și multe alte informații din practica mea cui clienți ce au o astfel de afacere.
În comunitate vom promova cursuri online pentru PFA-uri și II (Intreprindere Individuala), pentru cei ce vor sa invete sa își facă singuri contabilitatea.
Lasă-ne un gând pentru antreprenoarele care vor să devină membre ale comunității tale.
În încheiere am cateva sfaturi ce ți le transmit:
1. Acționează și nu te gândi prea mult. Nu există greșeli sau eșecuri. Există doar experiențe ce te fac cea mai bună variantă a ta.
2. Clienții tăi sunt oglinda ta.
3. Așa cum ești tu ca antreprenor, așa vor fi și clienții tăi. Uită-te la clienții tăi și vei știi cum ești tu de fapt.
4. Sfatuieste-te cu contabilul tău; el este cel care îți păzește afacerea și cifrele.
5. Perseverează! “Dacă nu este astăzi, va fi mâine!”
6. O afacere este ca ansamblul unei trăsuri trase de cai.Trăsura este afacerea, caii sunt clienții, iar antreprenorul asigură direcția. Unii fără ceilalți nu veți rezista.
7. Setează-ți întotdeauna intențiile cu claritate. O intenție clară va avea o materializare concretă