Interviu LIVE cu Claudia Ispas, profesoară de matematică și Florina Zecheru, învățătoare, despre activitatea școlară online.
Cine este Claudia Ispas
Claudia Ispas este profesor de matematică și informatică iar în prezent predă matematică la Școala Gimnazială Spectrum Constanța.
Pe lângă pregătirea sa în calitate de profesor, Claudia a participat la formări pentru aplicarea de metode non-formale în educație și utilizarea instrumentelor online în educație.
– Este initiator al clubului „Matematică aplicată”, primul din Romania care utilizează softul MATHS IN MOTION.
– A susținut cursuri de formare pe tema Utilizarea Smartboard-urilor și Învățare Activă.
– Este inițiator și coordonator în cadrul proiectului Math en Jeans- A fost membru în echipa pedagogică din cadrul proiectului „Erasmus CLIL Prime, Promoting CLIL in Europe”. În cadrul proiectului a proiectat și susținut o serie de 4 lecții de matematică prin Skype în colaborare cu o școală parteneră din Italia.
– Utilizează în mod uzual instrumente online de învățare precum SmartBoard, softul Plickers, prezentări PowerPoint.
Cine este Florina Zecheru
„Sunt profesor pentru învățământ primar la Școala Gimnazială Nr.28 “Dan Barbilian” din Constanța, facilitator în cadrul cursului “Mentalitate Deschisă” în proiectul SuperTeach. Iubesc jocul, dansul, natura și copiii. Sunt în locul potrivit, sunt dascăl. Lumea copiilor este și lumea mea. Povestea mea printre elevi începe din anul 1995, primul an în care am crezut că pornesc pe această cale pentru a-i ajuta pe cei mici să devină adulți.
Florina a absolvit Colegiul Pedagogic Constantin Brătescu din Constanța.
– În perioada 2010-2013 a fost profesor metodist pentru învățământul primar ,I.S.J.Constanța
– Este formator, formare profesională a adulților, din iunie 2012
– A devenit Trainer ”Citire și învățare rapidă” Asociația Infospeed și Mentor Coaching “Noul meu corp”Academia Psy Development
Interviu live cu Claudia Ispas și Florina Zecheru la Afaceri pe plus +
Aflați din înregistrarea interviului:
- Ce tehnologie folosesc?
- Cum și-au adaptat activitățile pentru interacțiunea online?
- Ce metode au folosit pentru dinamizarea clasei?
Trecerea de la școala în sala de clasă la școala ONLINE a fost o schimbare majoră pentru cadrele didactice din România.
Nevoia de adaptare la noua paradigmă a testat limitele profesorilor cel puțin la fel de mult cum au fost și cele ale cadrelor medicale.
Ce instrumente au folosit ei pentru a-și îndeplini misiunea și ce instrumente ar putea folosi orice educator de acum înainte, ținând cont de faptul că sunt situații în care școala online va rămâne din nou singura soluție.
Vă așteptăm să urmăriți înregistrarea discuție avute de Ștefania Filip cu invitatele ei.