Eu sunt Roxana și sunt Neurolanguage Coach, ICF, mentor, antreprenor, trainer, educator, profesor. Acum doi am început să dezvolt coachingul, odată ce am obținut certificarea de NLC. În antreprenoriat am intrat acum mai bine de 16 ani, la început sub un PFA, iar apoi sub CURSUPEDIA SRL, un centru de limbi străine cu focus pe mediul corporate.
Coachingul este o dragoste mai veche a mea, dar vroiam să-l integrez în limbile străine. Pandemia mi-a dat răgazul să încep această călătorie, iar după obținerea certificării, am părăsit definitiv dimensiunea de training și am început să dezvolt Neurolanguage Coaching-ul. O noutate pe piața din România, dar și în lume.
Ce este NLC: un transfer rapid de informație cu rezultate sustenabile în timp. Traducând această definiție, integrând principii din neuroștiință și modelele, tehnicile și etica din coaching, te ajut să construiești o imagine pozitivă despre Franceza, Engleza ta, să depășești blocajele de comunicare și să dezvolți un flux al comunicării lipsit de stres.
Experiența de peste 16 ani în traininguri de limbi străine, mi-a dovedit că tu, ca antreprenor super ocupat, ca profesionist axat pe carieră, nu nici timpul, nici răbdarea necesară să înveți o limbă străine. Dar ceea ce-ți dorești, cu siguranță, este să comunici, să fii pregătit să comunici oriunde, oricând, cu oricine, să nu ratezi oportunități, să te faci înțeles și să-i înțelegi pe cei din jurul tău. Să fii echipat din punct de vedere lingvistic și cultural. Mai ales în contextul global actual.
Într-un parcurs tradițional, trainer-ul are un rol pasiv, explicit, în Neurolanguage Coaching, coacheeul are un rol activ, implicit, unde este ținut responsabil pentru parcursul său, fiind încurajată autonomia
Un parcurs tradițional, se bazează pe un stil directiv, instructiv, direcțional, pe când în Neurolanguage Coaching, ne bazăm pe integrarea fluxului comunicării.
Un training tradițional este în mare parte bazat pe un manual, în NLC, se introduce ideea de free styling și un parcurs 100% personalizat și individualizat, chiar și în programele de grup.
Profesorul/trainerul are rolul unui expert, în coaching, creăm un parteneriat și suntem pe picior de egalitate.
Dezvoltăm încrederea coacheeului prin crearea unui mediu bazat pe încredere și confidențialitate.
Sunt introduse și urmate etica, principiile și modelele din coaching.