NSM Integrum vă oferă servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice:
- Asistență în vederea utilizării noii platforme SICAP;
- Înregistrare utilizator nou și obținere semnătură digitală;
- Configurarea catalogului electronic de produse;
- Identificarea achizițiilor la care puteți participa;
- Asistență în interpretarea legislației specifice achizițiilor publice;
- Interpretarea cerințelor formulate în documentația de atribuire;
- Evaluarea preliminară a documentației de atribuire și stabilirea nivelului de oportunitate;
- Realizare structură ofertă tehnică și identificare, împreună cu echipa tehnică a clientului, a elementelor care trebuie clarificate/eliminate;
- Întocmirea completă a documentației de calificare, DUAE, a propunerii financiare și a ofertei tehnice;
- Formularea de solicitări de clarificare;
- Suport în formularea răspunsurilor la întrebările de clarificare transmise de autoritate pe parte tehnica și/sau financiară;
- Depunere oferta și/sau participare ședință de deschidere;
- Suport și reprezentare în negocierea contractelor cu clienții și/sau partenerii;
- Formularea și transmiterea răspunsurilor la întrebările de clarificare primite din partea Autorităților cu privire la dosarul de calificare;
- Consultanță pentru pregătirea contestațiilor împotriva procedurilor de atribuire restrictive și/sau a descalificărilor abuzive.