Grifin este partenerul tău când vrei să înțelegi și să optimizezi experiența pe care o oferi clienților tăi. Analizez și identific blocajele pe care le întâlnesc clienții în relația cu compania ta, astfel încât să aceștia să revină.
Beneficiile experienței client nu sunt (doar) pentru clienți. O creștere a retenției clienților aduce cu sine o creștere de 25 – 90% a profitului companiei, o scăderea a costurilor de marketing sau a unor costuri din operațional ( retururi, call center etc)
Ofer servicii de consultanță// strategie pentru experiență oferită clienților ce includ un audit experienței actuale, interviuri offline, analiza a recenziilor online și a datelor pe care compania le are despre clienți, analiză a concurenței directe, maparea Customer journey care insistă pe zona de livrare a serviciilor, crearea unui road map în care eficientizam și racordăm procesele la un standard de calitate.
Ofer traininguri care să ajute echipele să înțeleagă așteptările clienților și să le ajute să livreze experiențe memorabile.
Ca și servicii punctuale: creez șabloane/ scripturi pentru comunicarea cu clienții, creez răspunsuri pentru recenziile negative, care să ajute imaginea brandului în ochii potențialilor clienți
Pentru ca marketingul se ocupa de atragerea leadurilor, in timp ce experienta clientilor trateaza zona de livrare a produselor/serviciilor, esentiala in retentia clientilor. In comparatie cu clientii noi, cei care revin sunt cu 50% mai predispusi in a achizitiona din nou si a plati mai mult.
Daca nu sunt foarte multe recenzii negative raportate la numarul total de recenzii, ele dau un plus de credibilitate businessului. Raspunsul pe care il primeste un client la recenzia negativa, poate determina insa alti potentiali clienti sa incerce sau nu serviciile tale..Putem ajuta acest aspect prin crearea de raspunsuri unor astfel de recenzii, sau prin intermediul workshopului periodic ”Cum sa raspunsi corect recenziilor in online?”