Afacerea mea sunt chiar eu 🙂 Lucrez deocamdată ca soloprenor și îmi promovez clienții în mediul digital.
Ce fac mai exact? Numit modern, content writing – îmi place să scriu povești, pentru oameni sau pentru business-uri – fie că sunt articole de blog, newslettere sau conținutul paginilor de pe website-ul de prezentare.
De asemenea, ”manageriez” după strategie și obiective paginile din rețelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIN) ale unui business/ persoană publică și mă asigur că există un conținut liniar și o linie de branding.
Cine ești și în ce crezi?
Sunt o millenială hibrid care încearcă să găsească un echilibru dintre life, fun, career, love and health – ca toți ceilalți.Cred în faptul că fiecare brand ar trebui să aibă o voce, însă ai nevoie de un specialist pentru a fi comunicată corect către clienți. De asemenea, din când în când scriu și pentru mine pe http://www.mihaelalemnaru.ro
Care este super puterea ta?
Citesc, scriu și ascult povești.Pot făuri un mesaj astfel încât să transmit povestea brand-ului sau antreprenorului întocmai cum se vrea comunicată către clienți.
Care e afacerea ta și care a fost motivația pentru a o începe?
Afacerea mea este de oferire a unor servicii digitale - scial media management (postari text + poze pe platformele de socializare ale brand-ului sau persoanei publice - Facebook, Instagram, LinkedIn) pana la scriere conținut pentru website-uri sau articole pentru blog-uri, newslettere, etc.Cui se adresează produsele și serviciile tale?
Produsele și serviciile mele se adresează celor ce au ceva de promovat în mediul online - am lucrat atât cu IMM-uri, cât și cu antreprenori, persoane publice, proiecte, promovare de evenimente, etc.Orice vrei să ajungă la potențialul public într-un mod care să iasă în evidență.
Cum îi bucură pe ceilalți afacerea ta?
Pe clienții mei îi bucură atunci când transform o idee scurtă și puțin fără sens într-un mesaj clar, concis și cu focus pe misiunea și viziunea brand-ului. Îmi spun că ei nu sunt buni cu cuvintele, dar că le-am citit gândurile atunci când am scris acel articol sau text și că este întocmai ce vor să transmită.Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești antreprenoare?
Am invățat să fiu mai organizată, atât din punct de vedere al timpului, cât și al veniturilor și să îmi văd calitățile pentru a mă promova mai departe și a-mi construi brand-ul personal sincer, pe recomandările clienților.Care e impactul pe care îl are afacerea ta asupra comunității?
Afacerea mea îi ajută pe cei ce nu știu cum să-ți promoveze brand-ul în mediul online. Impactul îl reprezintă faptul că ajung dircet la clienții interesați și le aduc o valoarea prin know-how-ul pe care îl împărtășesc.Și atât timp cât promovezi o soluție pentru o nevoie a clientului, e win-win.
După ce valori se ghidează afacerea ta?
Profesionalism, sinceritate, implicare si respect pentru client.Cum reușești să găsești un echilibru între familie, business și timp pentru tine?
Am un program bine-definit și încerc să spun ”stop” când nu mă mai simt productivă. Apoi fac activități pentru mine, ce mă pregătesc pentru ca a doua zi să o încep cu un boost de energie.Ce faci pentru tine? Dă-ne câteva exemple.
Pasionată de extreme, sunt perfectionistă dar dezordonată, uneori practic yoga, uneori, box, iar când nu sunt la evenimente de networking, sunt la spectacole de stand-up.Îmi plac animalele de companie, pozele cu citate și meme-urile funny. Ascult podcast-uri, citesc și întotdeauna împart cu ceilalți informațiile ce mi se par interesante – fie că vor, fie că nu.
Cum ți-a schimbat business-ul viața?
Am devenit independentă și asta e tot ce mi-am dorit să fiu.Cum vezi lumea copiilor noștri?
Va fi o lume digitalizată, unde accesul la informație îi va face mult mai implicați în comunitate, mai curioși și mai ancorați la realitate.Ce facem pentru a-i ajuta să-și găsească calea?
Le explicăm beneficiile tehnologiei și cum o pot folosi într-un mod asumat, fără a dezarmoniza relațiile umane.Cum definești fericirea?
Cred că fericirea e starea de liniște sufletească. Practic, atunci când conștientizezi că ești fericit, sentimentul dispare per se. Nu îți dai seama când ești fericit pentru că ești prin în moment și nu conștientizezi. De aceea zic că liniștea e cea mai apropiată stare. Fericirea o realizezi doar după ce momentul a trecut și e o amintire.Cum te promovezi?
Prin Social Media, prin blog-ul personal și prin recomandările clienților/grupuri de Facebook.Ce piedici ai depășit, ce lecții ai învățat, ce te face sa continui atunci când îți este foarte greu?
Îmi place foarte mult ceea ce fac - e ca o joacă pentru mine (o joacă pe care o stăpânesc și pe care o tot ”joc” de câtiva ani buni - peste 6) și care mă ajută dpdv financiar și profesional, mereu îmi depășesc limitele și învăț lucruri noi.Când simt că nu mai pot, merg într-o vacanță sau mă deconectez o zi întreagă și fac alte activități care mă încarcă.
Lecțiile pe care le-am învățat sunt multe, dar pot spune că oamenii apreciază atunci când îi faci să se simtă înțeleși, când livrezi la timp și când oferi și ceva extra din când în când. Important este și când să știi că e destul și că nu mai poți prelua proiecte pentru că ar scădea productivitatea și calitatea. De asemenea, e important să fii tot timpul conectat la ce mai e nou, în activitatea mea mai ales.