Am fondat Illuma aesthetic Clinique în urma unei nevoi personale de a găsi acea clinică medicale cu servicii de înaltă calitate și unde sa te simți în același timp răsfățat, să simți că primești atenția de care ai nevoie, pe îndelete.
Astfel a lua naștere acesta clinica dermato-estetică, dedicată serviciilor de dermatologie, estetică facială, epilare definitivă și remodelare corporală, totul cu un focus pe echipamente inovatoare, de ultima generație și personal dedicat.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Brandul este construit în jurul conceptului de sănătate și frumusețe a pielii, cu focus pe protocoale estetice minim-invazive, inovatoare.Filozofia pe scurt: Illuma Clinique, pentru sănătatea și frumusețea pielii tale!
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
În primul rând prin conversie. Sau mai bine spus prin pacienți noi care ne trec pragul în fiecare lună. Intermediar, prin vizitatorii site-lui, engagementul din social media.Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Nu este magie. Este prezență constantă și conținut de calitate. Încă lucram la dezideratul de a face brandul cunoscut. Este un proces de durată în care investim constant.Ai o prezență online bine definită?
Am construit foarte mult în zona de online, pentru că regăsim cei mai mulți dintre potențialii noștri clienți.Suntem prezenți pe rețele de socializare cu postări consecvente despre serviciile noastre dar și cu informații cu rol de educare pe diferite teme din domeniu.
Website-ul este punctul central, bineînțeles, unde detaliem ceea ce facem și unde potențialii clienți se pot documenta citind inclusiv blog-ul nostru, unde postăm regulat articole medicale și de specialitate despre teme de interes cum ar fi: tratarea acneei, ce trebuie să știm despre epilarea definitivă, cauze și tratament pentru cearcăne.
Ce alte metode de promovare folosești?
În măsura în care s-a putut în aceasta perioada am fost parteneri la evenimente cu care ne-am identificat: Gala Woman Forbes 2020 si Forbes Lady 2020Plus prezenta pe Radio (Guerrilla si SMART Radio).
Colaboram cu influenceri. Este in continuare o modalitate bună de a avea o expunere la un public larg, dintr-o nișă cu care business-ul tău se identifica. Mai departe, fiecare persoană ia decizia dacă dorește să cunoască mai bine și să testeze serviciile. Cred că adevărata conversie se face în momentul în care reușești tu ca voce de business să convingi publicul despre calitatea serviciilor pe care o ai. Iar acest lucru o faci prin conținut de calitate, educație medicală și evident prin serviciile pe care le prestezi în final.