De mai bine de 10 ani am pus bazele acestei companii ce pune pe primul loc calitatea produselor pe care le importă și modul în care acestea pot influența în bine viața consumatorilor noștri zi de zi.
Aveam 22 de ani, lucram cu programul work&travel in Grecia, cand am cunoscut un cuplu in vârstă, foarte simpatic, din Ungaria, cu care am petrecut toata seara povestind pe terasa.
Ei aveau deja o afacere de 30 de ani in domeniul medical, ei fiind importatorul unic al produselor noastre in Ungaria….si m-au întrebat : ” Voi aveți aceste produse in farmacii in România”…eu ” Habar n-am ” :-)) Din fericire nu am avut prea mult contact cu farmaciile la vârsta aceea. Ei, am venit acasă, primul drum era in farmacie si am aflat ca nu, nu exista produsele Master-Aid in Romania.
In cateva zile eram deja in drum către Italia. sa mă prezint la producător cu dorinta mea de a reprezenta compania in România.
La început nu mi-a dat prea multe șanse, fiind atat de tanara si fara experienta, dar cum nu au avut reprezentant in Romania in final totuși mi-au dat o sansa.
In 2010 am început colaborarea cu Pietrasanta Pharma, o companie producătoare de echipamente medicale din Italia, iar din 2016 cu Geratherm Medical, din Germania. Au trecut anii și mereu descoperim produse ce pot face parte din rutina zilnică a unei familii, înlocuind produsele clasice cu unele naturale.
Fiecare produs în parte este ales cu grijă înainte de a ajunge către consumatorul final. Ne gândim la felul în care plasturii pot ajuta o mămică care merge cu copiii în parc, ce anume ar ajuta-o pe ea. Cât de ușor se pot aplica, cât de rezistenți sunt sau dacă conțin o substanță ce ajută la vindecarea rănii.
Din experiențele de zi cu zi, învățăm
Și noi suntem părinți și vrem să le oferim copiilor noștri libertatea de a experimenta natura și lumea ce îi înconjoară. Dar pentru a face asta, trebuie în primul rând să îi știm în siguranță, atât cât se poate. Câte lucruri nu avem la noi când plecăm într-o excursie? Plasturi, geluri, șervețele umede, brățări contra insectelor, haine de schimb, apă și neapărat ceva pentru un picnic. Înțelegem grija părinților, și dorința lor de a oferi copiilor tot ce e mai bun. Noi am tradus această expresie prin calitate. Totul trebuie să fie de cea mai bună calitate.
Illa Care – din grija pentru natura
Illa Care este una dintre gamele de produse de acest gen. Înlocuind absorbantele clasice cu unele din bambus. Sunt produse de nișă, de aceea le veți găsi în farmaciile partenere. Noi ne mândrim cu alegerea făcută de a aduce acest produs în România, pentru că încercăm să schimbăm și percepția consumatorilor asupra produselor pe care le folosesc. Clienții sunt educați din păcate, prin reclame și bias. Noi ne dorim o nouă abordare. Educarea prin cunoaștere, prin informare corectă și transparentă. Dacă devenim conștienți de beneficiile bambusului, putem deduce că produsele ce îl au la bază, vor avea și ele aceleași proprietăți.
Alontan – din uleiuri esentiale
Alontan, este gama de produse ce ne ajută pe timpul sezonului estival să ne bucurăm de serile răcoroase fară atacurile țânțarilor. Când noi eram copii, părinții noștri foloseau produsele pe care le aveau la îndemână, care erau extrem de eficiente, dar extrem de toxice. Scopul lor era atins. Cu timpul oamenii au înțeles că se poate și altfel. Nu trebuie să facem compromisuri cu sănătatea noastră și a copiilor noștri. Copiii nu trebuie expuși acestor chimicale, noi nu trebuie să inhalăm gaz toxic pentru a avea o noapte cu un somn liniștit. Ne-am adus aminte că țânțarii sunt pe lumea asta dintotdeauna și oamenii au găsit soluții naturale pentru combaterea lor. Metode uitate au început să fie din ce în ce mai căutate și apreciate. Uleiurile esențiale au luat locul soluțiilor chimice și folosite în producerea plasturilor, spray-urilor sau brățărilor împotrivă țânțarilor. Nu dorim să discredităm companiile producătoare de insecticide, doar ne exprimăm punctul nostru de vedere și motivul pentru care am ales să comercializăm acest produs.
Ne educam prin informare corecta
Principiul de bază este același când vine vorba de a aduce un produs în atenția dumneavoastră, calitatea și siguranța. Un lucru știm sigur, dorim să ne ajutăm clienții să facă alegerile cele mai bune, să fie conștienți de alegerile făcute și mai ales să îi informăm cât putem de mult despre produsele noastre.
Multe dintre aceste informații sunt disponibile pe site-ul nostru, www.farmaskin.ro, pe pagina de Facebook @farmaskin.ro si pe Blog-ul de pe site, unde în fiecare saptamana, în ziua de vineri, veți descoperi informații interesante și articole noi.
Anul 2020 a fost unul greu pentru afacerea ta? Ce ai învățat din această perioadă?
Anul 2020 pentru noi, am fost anul în care ne-am reinventat.
În perioada pandemiei COVID-19 am tot stat și m-am gândit cum aș putea ajunge totuși la clienții mei, într-un mod eficient și sigur.
Înainte de perioada asta am ținut prezentări de produse cu 10-40 de farmaciști, însă acum nu am mai avut posibilitatea să fac asta.
Așa că mi-a venit ideea să fac niște prezentări VIDEO scurte, educative, de 4-5 minute, despre produse noi, sau produse de sezon, pe care să trimit la fiecare farmacie în parte. În așa fel ajunge informația cu un click la sute de oameni într-o zi.
Deja mă aflu la al șaptelea filmulet și succesul este peste așteptările mele.
O doamnă farmacistă, care lucrează în domeniul farmaceutic de 20 de ani, m-a descris în felul următor:
“Apreciez enorm nu doar inițiativa ta ci și modul profesional și-n același timp plăcut, în care îți organizezi informația. Sunt oameni care, ascunși în spatele pandemiei, nu mai fac nimic, și sunt alții (așa ca tine), care s-au reinventat iar provocarea asta, i-a făcut să progreseze mai mult. Ești printre cei pe care îi admir.”
Citing scest feedback sincer am plâns. Asta îmi dă putere să merg mai departe. În spatele unui filmuleț de prezentare de 4-5 minute sunt ore, zile și ani de lucru.
Vă dorec să găsiți și voi rețeta voastră de succes, care să vă scoată în evidență … și nu uitați:
” If opportunity doesn’t knock, then build a door! ” ( asta scrie pe peretele biroului meu)