O antreprenoare care a descoperit acum 19 ani că nu-i place să fie angajată a pus la punct o comunitate a femeilor din antreprenoriatul românesc în cadrul unei platforme online. Am vorbit cu Carmen Mihalca de la antreprenoare.ro despre acest proiect.
România este una dintre țările europene care pot surprinde la un aspect. Există o reprezentare destul de importantă a femeilor în antreprenoriat. Discriminarea pe bază de gen e o realitate, din păcate, de multe ori, dar acest lucru se poate schimba treptat prin implicarea în comunități. Cu acest gând a pornit la drum și Carmen Mihalca, fondatoarea antreprenoare.ro.
Conform indexului Global Entrepreneurship Monitor 2017, rata de inovare a afacerilor conduse de femei este în România de 31,3%, spre deosebire de cea regională de 27,7%.
„Piața din România are destul de multe nișe neacoperite și că antreprenoarele românce sunt atente la ce se întâmplă în lume și în țară și încep să ofere servicii noi, care să răspundă nevii de diversificare a pieței. Inovația vine și din faptul că perspectiva feminină de afaceri este mai incluzivă și observă lucruri pe care afacerile conduse de bărbați nu le-ar vedea niciodată, de exemplu, nevoile mamelor cu copii mici”, spune Carmen Mihalca într-un dialog cu start-up.ro.
Citește tot interviul pe start-up.ro.