Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
iXpr este ”the core” și, onest, brand-ul comunică ce comunic eu. Nu e iXpr fără mine. În 2021 am făcut o formă de rebranding unde am cerut clienților, furnizorilor și colaboratorilor să îmi răspundă la două întrebări: 1. cum percep iXpr? Care sunt valorile pe care le percep? La primul au răspuns că iXpr e Corina, nu pot disocia. 🙂 La al doilea, am adunat, am aliniat și am sustras trei valori de bază ale iXpr și, evident, ale mele:- umanitate
- viziune
- profesionalism.
De aici am ajuns la USP pentru iXpr , o promisiune pentru clienți: Creatori de business și sloganul „Grow & Glow„. De ce? Pentru că firma crește la unison cu omul, persoana. Și, după un provocator, pot confirma că firma se bucură sau suferă odată cu antreprenorul. Iar eu, motorul iXpr, asta fac: sunt alături de clienți, mai ales cei pe termen lung, să crească, să se alinieze cu ei în afacerea lor și să crească afacerea, pe cât se poate scalabil. Dar totul pornește de la om.
Și ,ciudat cum ar părea sau NU, mi-am considerat misiunea personală și misiunea iXpr : ”Să susțin antreprenori, freelanceri și profesioniști să comunice valoarea afacerilor lor pornind de la alinierea lor interioară.” Și aceasta nu doar prin marketing, ci, mai ales, prin educație. Așa a apărut nevoie celui de al doilea proiect pe care îl tot modelez: Trans-Formare.ro. 🙂