Heartwarming Marketing este agenția de marketing prin care artiștii și artizanii, inimile creative cum îmi place mie să-i numesc, își dezvoltă și își promovează afacerile creative în singurul fel care ne onorează și pe noi ca și creativi, dar și pe clienții noștri: #cuinima. De aceea am creat conceptul de Marketing cu Inima pentru Afaceri Creative făcute cu Inima.
Creativii primesc îndrumare pas cu pas prin cursurile de marketing cu inima și de antreprenoriat creativ pe care le-am creat pentru ei.
În plus, ei beneficiază de îndrumare personalizată și de servicii de marketing profesioniste, de la strategie, promovare, vânzări și copywriting, branding și identitate vizuală, adaptate pentru nevoile și dimensiunile afacerilor lor creative.
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Marketing cu Inima și Inimile Creative sunt cele 2 concepte care rămân mereu în mintea creativilor cu care interacționez zi de zi. Marketing cu Inima este tipul de marketing pe care l-am modelat pentru a servi și onora nevoile noastre ca oameni creativi, și în egală măsură ale clienților noștri, care și ei sunt inimi creative, fiind atrași de frumos.Inima Creativă este un concept care îmbină dorință estetică și manifestarea creativă, în locul fizic al corpului nostru din care ne găsim inspirația și energia de a transforma ideile în realitate - inima.
Inima creativă este sursa artei dinăuntrul nostru și Marketing cu Inima este felul în care o împărtășim cu lumea înconjurătoare.
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Cel mai mult se vede în faptul că majoritatea creativilor cu care am lucrat din 2017 în prezent, au în continuare propria afacere creativă și continuă să-și urmeze inima creativă, fiind la rândul lor un exemplu în comunitatea lor.Ce îmi aduce și un plus de satisfacție personală este atunci când particip la un eveniment creativ și oamenii îmi recunosc vocea, după lecțiile video Bomboana de Marketing cu Inima din comunitatea mea Artiști și Artizani în Gura lumii, sau din Podcast sau Youtube. Și la fel, când recunosc inima creativă, care este o inimă portocalie cu o spirală albă în mijloc.
Ai un brand personal?
Am ales ca brandul meu personal să fie hibrid, să îmbine latura mea artistică și proiectele de pictură și ilustrație, practic felul în care văd și simt lumea prin creativitatea mea, cu agenția Marketing cu Inima, prin cursurile de antreprenoriat creativ - ARTEprenoriat și serviciile B2B pe care le oferim.Cum ai crescut brandul personal?
Brandul personal a început să crească în momentul în care mi-am asumat eu propriul drumul creativ, din 2010. Singura acțiune esențială pe care o fac constant este să arăt public cum văd, cum simt și ce creez, indiferent dacă este o pictură, o ilustrație, un curs sau un proiect de marketing cu un client.Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Am intrat în Gura Lumii. E singura "magie" pe care trebuie să o facem, în fiecare zi. Am ales să fac pasul în față, asumându-mi cine sunt, ce îmi aduce împlinire și mai ales, cum pot să fiu de folos.Ajutându-i pe ceilalți creativi, cu fiecare conversație și cu fiecare sfat, oricât de mic, ajung zilnic în fața la noi inimi creative care au nevoie de ajutor în afacerile lor.
Ai o prezență online bine definită?
Mă străduiesc să o definesc, din nou și din nou, prin fiecare postare și prin fiecare acțiune. Nu văd prezența online ca ceva static, ai făcut-o o dată, ai terminat. Până și pagina Despre mine de pe site o rafinez din când în când.Cum ai construit povestea afacerii tale?
Am început cu nevoia imensă de a învăța cum să-mi vând creațiile. În 2010 pictam pe pânză și digital, realizam bijuterii și făceam fotografii, în timp ce eram studentă la Restaurare de Artă și Patrimoniu Cultural. Știam să fac enorm de multe lucruri creative dar habar nu aveam cum să-mi vând creațiile.Am încercat zeci de variante de a-mi face creațiile publice, și vindeam, dar îmi lipsea mentalitatea unui antreprenor. Când m-am angajat ca restaurator într-un atelier privat din Sibiu, am văzut exact ce înseamnă să ai propria ta afacere creativă. Mi s-a stârnit curiozitatea și am început să învăț pe cont propriu lumea antreprenoriatului creativ și a marketingului pentru artiști și artizani.
Mi-am dorit propria mea afacere târziu, după ce am devenit mamă, în 2016. Nu mai puteam să creez, voiam să îmi integrez noul rol de mamă, iar din 2017 am început să adun într-un curs tot ce am învățat până în acel punct despre marketing și antreprenoriat creativ.
Nu puteam să țin doar pentru mine ceea ce învățam. Mi se părea că orice creativ are dreptul la informație despre cum să-și vândă propriile creații. Nu era ceva ce trebuia ascuns și păzit.
Am creat comunitatea pe Facebook Artiști și Artizani în Gura Lumii și am început să vorbesc despre marketing, dar cu inima. Pentru că deja știam din propria experiență că marketingul clasic nu e folositor. E rece, e distant și te face să te simță ca și cum faci ceva rău.
Marketingul pentru creativi trebuia să fie unui cald, care să conecteze oameni care văd și simt la fel, și care să-i facă atât pe creativi cât și pe clienți să simtă în egală măsură, împlinire.
Așa e marketing cu inima.
L-am creat ca și concept cu ajutorul fiecărui creativ cu care am colaborat din 2017 în prezent, explorând, testând și rafinând strategiile, ca să funcționeze și să se poată adapta la orice afacere creativă. Iar în final, să le aducă vânzări!
Afacerea mea s-a construit cu fiecare idee nouă de marketing și ARTEprenoriat, cum ne place nouă să zicem în comunitatea noastră de inimi creative, pe care am adus-o în realitate, care apoi a ajutat următoarea idee. Și tot așa!