Suntem o agenție de marketing online din București cu 12 ani experiență pe piața de marketing din Germania și peste 7 ani experiență pe piața de marketing digital din România.
În tot acest timp, am rafinat un sistem extrem de eficient de marketing, capabil să genereze performanțe remarcabile pentru +170 de firme active în peste 20 de industrii din România, și nu numai.
Serviciile noastre de digital marketing sunt definite de performanță, inovație și angajament continuu în obținerea rezultatelor.
Ne-ar face plăcere să ne spui câteva cuvinte despre omul din spatele afacerii. Cine ești și de ce ai devenit antreprenoare?
Povestea începe acum 14 ani când am început să învăț marketing online. A fost o aventură să obțin rezulte din munca pe care o depuneam, dar după primii ani am reușit să descopăr drumul pe care urma să îl urmez până în prezent.Nu am avut un obiectiv de a deveni antreprenoare, eu doar doream să fiu cea mai bună în ceea ce făceam. Oportunitatea a apărut o dată cu întâlnirea partenerului meu care mi-a propus să construim împreună o agenție de marketing.
Chiar și după cei 8 ani de activitate a agenției, mă consider întâi om și apoi specialist sau antreprenor. Pentru mine este important să am în jurul meu oameni care apreciază și beneficiază de ceea ce fac.
Ce s-a schimbat în modul tău de gândire de când ești antreprenoare?
Fiind și freelancer la începutul carierei, îmi este ușor să fac o comparație între modul în care priveam lucrurile înainte și cum le privesc acum. Ceea ce s-a schimbat în modul meu de gândire a fost responsabilitatea pe care o am acum. Atunci când lucrezi singur și faci totul pentru tine este simplu, dar în momentul în care am început să creștem echipa mi-am dat seama că nimic nu mai este despre mine, ci despre ei.Consider că o echipă bună poate oferi unui business succesul pe care îl visează. Pentru mine este importantă echipa și aici mă refer la modul în care echipa lucrează, comunică, se simte.
Anii pandemiei au fost grei pentru afacerea ta? Ce ai învățat din această perioadă?
Domeniul nostru de activitate ne-a oferit posibilitatea să ne adaptăm planul de business, să ne adaptăm modul de lucru și să găsim soluții rapide pentru a continua.Din fericire, anii pandemiei nu au impactat afacerea deoarece lucrăm în mediul online și multe business-uri și-au pus bazele strategiilor de marketing în mediul online fix în perioada pandemiei. Deși afacerea nu a suferit, am simțit o trecere bruscă de la munca la birou la work from home. Am învățat că deși vremurile grele vin, este important să fii flexibil și să poți să restructurezi întreaga activitate într-un timp scurt. Așa cum am menționat, pentru noi a fost ușor pentru că totul s-a desfășurat online și acest cuvânt l-am auzit foarte des în cei doi ani de pandemie.
Te-ai gândit să te reinventezi, să schimbi ceva în afacerea ta?
Nu cred că trece o zi din viață mea fără să mă gândesc ce aș putea să fac în plus, ce aș putea să îmbunătățesc sau cum aș putea să pun în valoare muncă pe care noi o depunem. Cu siguranță, toate acestea ar duce la o creștere a numărului de parteneri și de angajați. În momentul de față, analizăm activitatea noastră din ultimii 5 ani și dorim să găsim soluții să ne extindem.Dacă ai putea să presari puțin "praf de zână" peste afacerea ta ce minune ai vrea să produci?
Dacă aș avea o magie aș vrea să produc o schimbare la nivelul mentalității clientului și anume: Lasă specialiștii să se ocupe de ceea ce și tu crezi că ai putea să faci, dar nu ai timp pentru că ai alte responsabilități.În cei 14 ani de experiență în marketing am întâlnit foarte des antreprenori care doresc să dețină controlul asupra campaniilor de marketing online și se focusează foarte puțin pe rezultatele pe care le au. Pun accent pe partea tehnică, pe implementare și foarte rar înțeleg rentabilitatea unei campanii de marketing online.
Ce valori te ghidează în afacerea ta?
Prima valoare și cred că cea mai importantă este transparență, sinceritatea.Această valoare se regăsește atât în relația cu partenerii noștri, cu furnizorii, dar și în echipă. Pun des cărțile pe față pentru a rezolva anumite situații.
Printre multe alte valori aș enumera pasiunea pentru marketing, muncă în echipă, eficiență, integritate.
Ce faci pentru dezvoltarea ta personală?
Cred că cea mai bună investiție făcută a fost masterul de neurolingvistică programată. A fost un curs intens, dar care stă la baza dezvoltării mele personale.Pentru dezvoltarea mea personală meditez și port lungi conversații cu mine.
În rest citesc cărți de dezvoltare personală, particip la cursuri pentru că vreau să fiu cu noutățile la zi, ascult podcasturi cu oameni de la care cred că am ce învăța.
Crezi ca e important să te educi mereu? De ce?
Nu cred că este important, cred că este vital.Faptul că trăim într-o lume atât de dinamică și totuși informațiile sunt atât de ușor de accesat, nu văd motivul pentru care nu ai pune educarea pe primul loc.
Învăț zilnic ceva nou și de multe ori fac lista cu subiectele pe care vreau să le aprofundez.
Urmezi cursuri de perfecționare? Online sau offline?
În prezent urmez câteva cursuri online despre dezvoltarea business-ului. Așa cum am spus și mai devreme, sunt om pasionat de marketing, sunt un om care se implică în business-urile partenerilor pentru a le oferi rezultate bune din campaniile desfășurate de agenția noastră, dar nu mă consider un antreprenor în sensul adevărat al cuvântului.Ce cărți citești? Poți să ne recomanzi o carte care ți-a schimbat modul de a privi afacerile?
O carte pe care am citit-o cu mare drag este Unleash the Power Within - de Tony Robbins.Am citit cu drag și Cel mai bogat om din Babilon care la fel mi-a oferit o altă perspectivă asupra business-ului.
Cum te relaxezi?
O cafea bună, o carte interesantă și mult nisip - așa ar fi imaginea care reprezintă relaxarea pentru mine.Dar în viața de zi cu zi mă mulțumesc și cu întâlnirile cu prietenii, jocurile de societate, filme, momente magice cu familia.
Ce te amuză și ce te întristrează?
Sunt o persoană pozitivă de fel și de multe ori cam totul este un lucru bun.În prezent mă amuză fiica mea de 6 luni care face pe zi ce trece tot felul de lucruri noi. Controlez foarte bine lucrurile care mă întristează și din păcate nu am un exemplu concret. Mă întristez (mă mâhnesc) atunci când planurile nu ies așa cum îmi doresc.
Dacă ai putea să schimbi ceva la tine, ce ai schimba?
Nu aș schimba nimic la mine, dar aș face tot ce fac acum doar că la un nivel mai înalt. E un fel de a spune că sunt pe drumul cel bun, dar mai am mult de mers.Dacă ai putea să faci o vrajă și să îți crești afacerea peste noapte, cum ar suna vraja aceasta?
Relațiile sunt mai importante că banii și banii se fac prin relații.Știm că viața de antreprenoare este plină de hopuri. Ce sfat ai da unei tinere antreprenor la început de drum?
Stabilește ce știi să faci, ce vrei să faci și apoi analizează ce ai nevoie. Nu uita că nu le poți face pe toate și abia după ce descoperi ce minunat e să ai o echipa îți dai seama de timpul pierdut.Dacă aș da timpul înapoi aș fi angajat un om de vânzări mai devreme.