Am scris pentru copii seria “Secretele unui puşti afacerist”.
Sunt publicate două cărţi – “Mere verzi şi roşii” (este tradusă în limba engleză) şi “Culoarea banilor”, urmează o a treia. Subiectul principal este antreprenoriatul.
Ambele cărţi vorbesc despre generozitate şi bun simţ într-un context economic, de afaceri. Am adăugat multe informaţii de cultură generală, iar personajele principale sunt copii isteţi şi interesaţi să înveţe lucruri noi. Ei construiesc afaceri, pas cu pas, împreună cu cititorul. Trec prin aventuri amuzante, povestesc întâmplări haioase, se autoironizează. Fiecare concept, fiecare termen, este însoţit de explicaţii cu exemple. Exemplul şi cuvintele sunt cele care fac ca marketingul, comerţul, finanţele să fie uşor de înţeles.
Dar copiii au pasiuni şi activităţi preferate, care pot fi altele decât cititul. Am discutat cu părinţii care încercau tot felul de metode, unii le făceau pe plac alţii aplicau pedepse, doar-doar se vor apuca de citit. Am încercat să găsim o soluţie, care în timp ne-a dovedit a fi benefică: SUPRACOPERTA care vorbeşte cititorului despre pasiunea lui. SUPRACOPERTA este o „învelitoare” pentru coperta originală a cărţii, care aduce o notă foarte personală cărţii: numele cititorului scris în culoarea preferată şi pasiunea lui sau activitatea favorită.
Ce visai să te faci când erai mică?
Medic chirurgCând ai simțit pentru prima dată că prinzi aripi, că ești încurajată, că poți deveni ce vrei tu să devii?
Promovarea de la primul loc de muncă, în anul 2 de facultate, mi-a adus confirmarea că pot face mai repede și mai bine decât alții. Am venit în București fără să știu nici cum ajung de la Universitate în Română. Mi-am găsit primul job cu o carte de vizită a unui director din compania pentru care un coleg a împărțit pliante pe stradă. În anii care au urmat, implicată în proiecte de tot mai mare anvergură, am acumulat experiență de marketing și finanțe. S-a completat cu cea de colaborare cu copiii și împreună mi-au dat impuls spre scris cărți de afaceri pentru copii și adolescenți.Cum ai pornit afacerea? A fost greu? Ai avut momente de ezitare?
Plăcerea scrisului există de mulţi ani, a fost un antrenament pentru cărţile de acum. Ezitările au intervenit doar la momentul publicării, nu aveam informaţii despre tipar, distribuţie, etc.Experienţa de 15 ani şi studiul din domeniul marketingului şi finanţelor mi-au fost chezaş, iar apropierea de copii a fost un ghid fără de care nu aş fi avut nici motivare şi nici direcţie. Ei mi-au vorbit despre necunoscutele lor iar unele întâmplări povestite în cărţi sunt trăite chiar de ei.