Dintr-o mare pasiune pentru flori și frumos, pe care o am încă din perioada copilăriei, într-un început de Februarie a prins contur proiectul meu de suflet, Selia Flowers.
Eu sunt Liliana Dumitru, absolventă de A.S.E. – Facultatea de Finanțe, Credit și Contabilitate și, după aproape patru ani de cursuri și perfecționări în domeniul floristic, designer florist.
Misiunea mea? Să transform orice eveniment într-o poveste frumoasă și memorabilă, de care oamenii minunați pe care îi întâlnesc să își aducă aminte cu drag și bucurie.
Iubesc să îmi personalizez creațiile florale, astfel că orice aranjament poartă amprenta unicității, dar și a personalității persoanei care și l-a dorit. De aici și îndemnul meu pentru clienți: „Îndrăznește să fii diferit! Alege altceva!”
Mă simt foarte atrasă de tehnica spiderweb design, pe care o integrez în aranjamente ori de câte ori am ocazia – pornind de la baze de structuri pentru buchete, continuând cu structură spiderweb realizată pentru design-urile de masă, cutiile consacrate aranjamentelor florale și chiar pentru lumânările care decorează mesele de la evenimente, până la bază spider pentru accesorii de păr, inele și lumânările de botez sau de cununie, ori structuri spiderweb construite pe dovleac.
Mă bucură nespus atunci când am ocazia să construiesc buchete pe structură sau accesorii tip bijuterie pentru evenimente.
Pe lângă toate acestea, mă simt la fel de atrasă și de tehnica de modelaj ceară. Tehnicile dobândite îmi sunt de ajutor pentru a crea altfel de decoruri pentru evenimente, care să aducă un suflu nou în privința acestora, precum și decoruri pentru sărbătorile de peste an.
Cu mare plăcere și entuziasm adun laolaltă, în cadrul atelierelor hobby floral de relaxare, persoane care împărtășesc aceeași pasiune pentru flori și frumos. Și, nu în ultimul rând, iubesc să realizez grădini în miniatură cu plante suculente.
Așadar, cu bucurie, drag și multă inspirație îmi place să dau personalitate, unicitate și culoare design-urilor pe care le construiesc!
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Selia Flowers înseamnă emoție, zămbete și floriCum măsori impactul brandului afacerii tale?
Firesc, prin numărul de clienți.Ai un brand personal?
NuCe magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Am avut consecvență și determinare în acțiunile mele și am ales să mă perfecționez continuu, astfel că am urmat foarte multe cursuri de floristică. Pentru că mi-am dorit să vin mereu în fața clienților mei cu ceva nou, unic, diferit. Cu ceva, altfel. Ai o prezență online bine definită?
Cred că pe partea aceasta încă mai am lucruri de făcut.Cum ai construit povestea afacerii tale?
Pas cu pas, cu mult entuziasm și dând curs tuturor provocărilor. Un drum frumos, parcurs cu dăruire, pasiune și perseverență și de care, acum când îl privesc, pot spune că sunt mândră.Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Site-ul web este seliaflowers.ro. Acolo am creat și o secțiune de blog pentru prietenii Seliei. Dacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Încă mai lucrez la acest aspect.Este website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
În afară de website, încerc să mă promovez pe facebook, iar de curând și pe instagram.Cât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Nu întotdeauna, campaniile de promovare au rezultatul scontatCum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Particip la diverse cursuri și programe.Ce cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
Acum citesc "Secretele succesului" de Dale Carnegie și "Principiile succesului de Jack Canfield. Ce sfaturi de digitalizare poți da unui antreprenor la început de drum?
Să fie încrezător în propriile forțe, curajos, perseverent și să facă investiții de calitate în educația sa.