Sunt Roxana Danciu, mama, soție, antreprenor, omul și expertul din spatele companiei “Albatros Contab Audit”. Am o experiență de peste 15 ani în contabilitate și audit, și sunt aici pentru tine în calitate de partener, să îți asigur sprijinul, suportul și consilierea necesară astfel încât business-ul tău să treacă la următorul nivel.
Așa cum bine știm, contabilul este omul care îți poate ajuta afacerea să crească, iar împreună putem scrie o nouă poveste de succes. Sunt o persoană comunicativă, iubesc oamenii și mediul de business, sunt un partener activ și implicat în relația cu clienții mei și îmi place să fiu la curent cu ultimele modificări legislative din domeniu.
Ce mă diferențiază este că sunt implicată
activ în succesul tău. Prioritizez relația pe care o avem împreună și sunt întotdeauna la un telefon/e-mail depărtare, gata să te ajut cu toate informațiile de care ai nevoie pentru specificul afacerii tale.
Cum ai hotărât să deschizi afacerea?
Am avut ceva provocări cu care ne-am confruntat. Pe de-o parte a fost necesară o reorganizarea completă a modului de lucru atât intern în echipa noastră cât și în ceea ce privește activitatea de lucru cu clienții noștri.Iar, pe de altă parte, am avut clienți a căror activitate a fost extrem de afectată din cauza pandemiei și au fost nevoiți să apeleze la concedii medicale și șomaj tehnic. Acest lucru a avut impact și asupra noastră la nivel de business. Am încercat însă, să fim acolo lângă ei, să le asigurăm tot sprijinul și suportul nostru (fiindcă dincolo de business suntem și oameni)
Suntem recunoscători însă, că am găsit soluții pentru lucrul la distanță, dar și pentru asigurarea unei comunicări eficiente, transparentă, atât între noi ca echipa de lucru, cât și cu clienții noștri.
Ai știut de la început cum va funcționa afacerea ta?
Așa cum am făcut și până în prezent, vom fii întotdeauna partenerul de care clientul nostru are nevoie. Îi vom oferi acestuia tot sprijinul, suportul și consilierea necesară ca business-ul său să se dezvolte.Practic, strategia noastră de business are în prim plan orientarea către client, oferindu-i acestuia din ce în ce mai multă valoare.
Este o legătură de tipul win-win, business-ul clienților noștri crește, deci implicit și noi ne dezvoltăm activitatea. De aceea, deviza noastră pentru care milităm este aceea că: “împreună putem scrie o nouă poveste de succes”.
Ai urmat cursuri de antreprenoriat? Dacă nu, ce alte cursuri ai urmat?
Da, am avut o perioadă plină din toate punctele de vedere. Am urmat o mulțime de cursuri online, atât pe zona de dezvoltare profesională cât și pe partea de dezvoltare personală.Am fost mereu în priză. Am studiat, m-am documentat, au apărut multe modificări legislative cu care m-am pus la curent constant, noi fonduri de accesat, mai ales din bugetul ANOFM, dar și termene și documente noi de completat.
Accepți ideile neconvenționale în afaceri? Daca da, ce fel de idei?
Da, bineînțeles, sunt întotdeauna extrem de deschisă. Ce credeam că este neconvențional la începutul pandemiei, a devenit cumva convențional pe parcurs.Cine s-ar fi gândit la întâlniri de afaceri pe zoom, la documente semnate electronic, la depunere online de documente înainte de pandemie?!
Ai simțit în perioada aceasta că trebuie să găsești metode pentru a fi mai productivă?
Da, am simțit că trebuie să mă organizez mai bine, să lucrez mai mult la partea de time-management, să fiu mai eficientă și în același timp să le ofer clienților suport și răspunsuri rapid, dar în același timp extrem de bine documentate.La nivel de business, investim constant în îmbogățirea metodelor, instrumentelor și perfecționarea lor astfel încât să ne putem ajuta clienții cât mai eficient posibil.
Ce înseamnă pentru tine a fi productivă?
În percepția mea, a fi productiv, înseamnă a reuși să îmi ating obiectivele propuse, a avea rezultatele scontate, profit, dar și de a aduce valoare adăugată clienților noștri, prin servicii de calitate, suport și sprijin necondiționat.De asemenea, încerc să am un echilibru între viața profesională și personală.
Ce metode folosești pentru a fi productivă?
Încerc să mă organizez cât mai bine și să am o planificare cât mai eficienta. Astfel, Îmi planific activitățile per fiecare zi, cu accent pe prioritizarea celor mai importante și grupez același tip de activități (de exemplu închiderile lunare) în anumite zile din lună.Overall, îmi planific activitățile pe zile, săptămâni si luni să pot avea imaginea de ansamblu pentru anul în curs.
Ce instrumente folosești pentru a fi productivă?
Îmi place să caut întotdeauna soluții noi, up-to-dated, pentru a fi cât mai productivă și eficientă, și totodată să fiu la curent cu ultimele modificări legislative din domeniu.Ca și instrumente noi, folosesc un nou program de contabilitate pentru firmele mici și accesul la o platforma online cu întrebări și răspunsuri din domeniul fiscal.